Vreemd is dat toch, want hij komt redelijk sympathiek over...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
Piet Paulusma is volgens mijn zusje een hele nare, arrogante man.
Die show is nog erger geflopt dan de show van Annemarie O. destijds. Maar ja, wat wil je ook he, door Talpa uitgezonden, en dan ook nog Bridge the fridge als co-presentatricequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar staat me vaag iets van bij. Nooit gezien, maar wellicht wel krantenberichtjes daarover of zo!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Piet Paulusma vind ik eigenlijk echt niet deze rubriek-waardig.Als ik eerlijk ben.
Als we SBS6-weermannen van wie de stem van opwinding overslaat zodra de gemiddelde zomertemperatuur in Nederland hun intelligentie quotiënt dreigt te naderen, al tot onze BN'ers rekenen, gaat er iets goed mis.
Chiel is de liefstequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vreemd is dat toch, want hij komt redelijk sympathiek over...
Heb dat gehad met Giel van Praag, ik kon die man niet uitstaan op tv...![]()
En in het echt is het een hele zacht aardige, oprechte lieve man.
Ja, met recht.quote:
prachtige post, hulde!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch de vader van de halfzus - die een TMF-clip heeft opgenomen en het deed met de broer van de ex van Ole - van de ex van Vic, die zijn stiefdochters van jetje zou hebben gegeven? (Die vader dus hè, niet Vic.) (Hoewel: dat weten we niet.) (Maar voorlopig kunnen we hem nog beschuldigen van het duwtje van Kim, dus dat is even genoeg). (Trouwens: Kim lijkt sprekend op de ex, die stiefdochter van Cees, van Vic. Ik denk dus dat Kim een bastaarddochter van Cees moet zijn.) (Dat kan bijna niet anders, als je even nadenkt.) (In feite, maar dat moet nog uitkomen, heeft Vic zijn schoonzusje gedaan én geduwd.) (Maar we dwalen af).
(Ik althans).
O wacht, ik bedoel Laurens Geels.
Laat maar dus.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Duijvesteinquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is Eva Duijvestein, behalve kennelijk het liefje van JJ?![]()
quote:
en Simon, en Parels & Zwijnen, en heel veel toneel (waaronder Closer)quote:ONM, Meiden van De Wit enzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rickrollquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zit hier nog 'n diepe betekenis achter?![]()
[..]
zij dus:
[ afbeelding ]
quote:Rickroll is een internetgrap. Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziek video Never Gonna Give You up van Rick Astley wordt afgespeeld. Deze grap begon in 2007, toen werden mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt naar de video van Rick Astley op Youtube.
Inmiddels is Rickroll een groot fenomeen geworden. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website Youtube op 1 april alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.
Die evil kabouter was geweldig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:39 schreef Ole het volgende:
Jammer trouwens dat Danny niet meer zo vaak op tv is.
Lag echt altijd in een deuk om Gigi dinges en zo..
OOk die sinterklaasfilm, geweldig!
Nou nou nou zeg, dat zijn de berichten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ohh mag ik ook mee doen ,met bekende Nederlanders die ik zou kennen enzo persoonlijk of die ik veel heb gezien ? Of waar ik dicht bij in de buurt woon ?
Ik woon dicht bij Bert Visscher in de buurt, en die zie ik regelmatig ook wel lopen, heb hem ook wel veel aan de kassa gehad toen ik nog bij de hema werkte. En in de wereldwinkel waar ik paar jaar geleden werkte, kwam hij regelmatig langs om geluks poppetjes te kopen.
Jack d ancona, werkte een aantal jaar geleden bij het dagblad van het Noorden..
Daar werkte ik als schoonmaakster , beetje kantoren schoonmaken, en maakte ik ook elke avond als hij nog aan zijn bureau zat , zijn bureau schoon, en zijn prullebakje legen. Ik stond regelmatig met hem in de lift, en praatje maken, heb toen zelfs hem een hand gegeven, vond ik wel leuk, ik was toen een jaar of 15.
Wia Buze, bekende Groningse zangeres is de zus van de ex van mijn zus.. ook wel weer grappig..
Verder nog wat leuks? Even denken...
Piet Paulusma is wel eens bij ons op school geweest kwam hij het weer vertellen.en ben ik nog samen met hem op tv geweest ook jáaaaren terug ., en bij de wereldwinkel waar ik werkte is hij wel eens langs geweest..
Voor roddeltjes verder moet ik even denken hoor
da's dus Gerrie Goudrennet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |