quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hihi, een suggestieve TT en Maedel weet hem weer te vinden![]()
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden wasquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden was
Ja, als alle lesbo's wegblijven omdat het niet lesbo genoeg is...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Hihiquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Noodly het volgende:
poesjes
FdF, ik heb nog gegoogled of iemand al ooit een Lolcat tattoo heeft laten zetten maar ik denk het niet![]()
Sappho op de Vijzelstraat (A'dam) is leuk.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |