Dat zal een keer tijd worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef dubidub het volgende:
Swetsenegger op OUD?
Dat zeg ik, het zal een keer tijd worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Als die josti van een Swetsenegger weer mod is, dan kan Fok! wat mij betreft aan de allerhoogste boom en de admins erbij.
SHE, je PM-box zit volquote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Als die josti van een Swetsenegger weer mod is, dan kan Fok! wat mij betreft aan de allerhoogste boom en de admins erbij.
Nou ja, een week of twee geleden ofzo. Toen heb ik je uiteindelijk gemaild (omdat ik je mail nog niet gezien hadquote:Op maandag 26 mei 2008 18:07 schreef SHE het volgende:
alweer?
kan niet, heb 'm onlangs nog helemaal schoon geveegd en zo populair ben ik niet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
Ik ook.quote:
Ik ook.. wie zou het zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook
Ben benieuwd wie die nieuwe mod is
Ik dacht eerlijk gezegd dat het om jou gingquote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef MASD het volgende:
Ik ben benieuwd wie het is.
Goed zoquote:
Ik om jouquote:Op maandag 26 mei 2008 20:39 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat het om jou ging
Totdat je een bad trip krijgtquote:Op maandag 26 mei 2008 20:57 schreef MissHobje het volgende:
Trouwens ik wil nog wel een keer aan de paddo's
Ga toch krassen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
Lekker zuur Dirk; teringhuilie
Go dubbel D, mijn dag kan niet meer stuk.
Je bent jaloersquote:Op maandag 26 mei 2008 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Inlikken op meets, dat schijnt toch het beste te werken.
Nu kan ie op V&A slotjes zetten op topics die open horen te blijven
Operatie 'frisse wind'?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel weer een plekje vrij op ONZ
Een droom zou uitkomen, samen met Dirkh ONZ onveilig maken.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel weer een plekje vrij op ONZ
Shmoopy heeft jullie er toch onderquote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een droom zou uitkomen, samen met Dirkh ONZ onveilig maken.
Ah, de frisse windactie. Was ik het al bijna weer vergeten.quote:
Sturen we gewoon een kaartje.quote:
Gemiddeld tussen de 2 en de 3.squote:Op maandag 26 mei 2008 21:52 schreef Dirkh het volgende:
Wat zijn de luistercijfes eigenlijk van FOK!radio?
Numeriekquote:Op maandag 26 mei 2008 21:52 schreef Dirkh het volgende:
Wat zijn de luistercijfes eigenlijk van FOK!radio?
Wat bedoel je, Dirk?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Martijn en Nolius, missen jullie nou ook niet een beetje pit en inspiratie en bovenal: Lol?
Jullie klinken zo down en ongeinspireerd. Alsof het een moetje is, dat viel me vorige week al op, maar deze keer herhaalde zich dat. Ik kan het fout hebben, maar zo klonk het een beetje veel.quote:
oh, nee hoor. Al was Martijn wel een beetje moequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jullie klinken zo down en ongeinspireerd. Alsof het een moetje is, dat viel me vorige week al op, maar deze keer herhaalde zich dat. Ik kan het fout hebben, maar zo klonk het een beetje veel.
Dat wordt inderdaad een toffe uitzendingquote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Ow das bummer![]()
Ben toevallig vrij.
Ach volgende week dan vast wel tijdens de Oranje wedstrijd
Misschien een voorwaarde mbt de Sitecom actiequote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef SHE het volgende:
EK zekerquote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
Ow ja, volgende week luister ik niet
niet live iig
Hollandquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:42 schreef FOKradio het volgende:
Maandag hebben we een speciale EK-uitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |