quote:Op maandag 18 mei 2009 05:38 schreef Ruud het volgende:
Eindelijk, had ie 19 jaar eerder moeten doen.
Mensen onthouden alleen de negatieve dingen. Ik maak me er trouwens zelf ook schuldig aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef TheClown1 het volgende:
merk dat het geen geliefde speler is onder de 'kenners' hier. ik vond hem in zijn barca tijd wel een ok speler.
als neutrale toeschouwer genoot ik van zijn spel. als oranje liefhebber kon ik hem wel vermoorden in 2006.
het gaat je goed in het midden-oosten
Daarvoor lag hij ook al genoeg op de grond. Alleen dan is het minder erg omdat het niet tegen Nederland isquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef TheClown1 het volgende:
merk dat het geen geliefde speler is onder de 'kenners' hier. ik vond hem in zijn barca tijd wel een ok speler.
als neutrale toeschouwer genoot ik van zijn spel. als oranje liefhebber kon ik hem wel vermoorden in 2006.
het gaat je goed in het midden-oosten
ben jij een spanjaard?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef WeebI het volgende:
Figo
Wat een held. Echt een van de beste voetballers die de afgelopen vijftien jaar hebben rondgelopen. En als klap op de vuurpijl verraadt hij Barcelona. Die meneer kan bij mij nooit meer stuk
Met dit soort voetballers win je wel prijzen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef VoreG het volgende:
Dit nieuws mag in het rijtje 'Mattheus stopt met voetballen'
Zeker. Het is gewoon professioneel irritant doen. Alles is immers geoorloofd om te winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dit soort voetballers win je wel prijzen.
Je haat ze maar had ze graag in je team gezien
verdere info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Luis_Figoquote:Figo stopt definitief met voetballen zaterdag 30 mei 2009
Luis Figo beëindigt zondag zijn glansrijke voetbalcarrière. ANP
MILAAN (ANP) - Luis Figo beëindigt zondag zijn glansrijke voetbalcarrière. Dat heeft de 36-jarige Portugese middenvelder van Internazionale zaterdag bekendgemaakt. ,,Morgen, 31 mei 2009, zal mijn laatste zondag als voetballer zijn'', meldt hij op de website van de Italiaanse club.
Figo had zijn afscheid van het hoogste niveau reeds begin deze maand aangekondigd, maar hield de optie open om zijn loopbaan nog in bijvoorbeeld China te verlengen. Dat gaat dus niet gebeuren. Internazionale speelt zondag thuis tegen Atalanta de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. De Italiaanse ploeg heeft zich al verzekerd van de landstitel.
Figo speelde in het verleden voor Sporting Lissabon, Barcelona, Real Madrid en Internazionale. Hij veroverde in 2002 met Real de Champions League, werd viermaal Spaans kampioen met zijn club (tweemaal met Barça, tweemaal met Real) en pakte met Inter ook vier keer de landstitel. Daarnaast is hij recordinternational in Portugal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |