tofheid, maar eens een introductieles nemenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:42 schreef roepdeman het volgende:
@ Paxlie
Naar wat me is verteld op mijn school is dat een van de betere in Noord-Holland dus prima keus (Y)
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........quote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tofheid, maar eens een introductieles nemen
al val ik niet onder het type bjj guy. Ben erg grof gebouwd en voor een ongetraind iemand vrij sterk. Eens zien hoe dat gaat qua technisch trainen
1.83 @ 100kgquote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2008 01:05:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Geweldige show zeg. Allemaal erg vette gevechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie/commentaar ach, het was wel ok. Maar bij elkaar was de show echt erg leuk zeg![]()
![]()
The EliteXC Show did a 2.7 rating in prime time, peaking at 4.7 for Kimbo Slice vs. James Thompson. The growth was awesome.
The show was No. 1 for the night in 18-34 and 18-49 as well as all male demos.
Erg goeie rating hoor. Vooral voor de eerste show. De 2de show is gecancelled omdat het te vroeg is geloof ik, althans de show die voor 26/7 gepland stond. CBS vind dat te vroeg of zo.![]()
Straks live, Faber - Pulver voor de WEC titel.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
in die 2.7 zit de kimbo fight nog niet verwerkt dus hij wordt nog hoger als ik het goed begrijp!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
@ popolon
Gefeliciteerd met de Red Wings! Als ik een Hockeyteam moet supporten zijn zij het wel!
die 2.7 rating is inderdaad nog niet de officiële rating, want die gaat hoger uitvallen. Goed nieuws voor CBS en ProElite! En nog beter nieuws voor MMA, want als er nu nieuwe fans zijn zullen zij op het internet het een en ander kunnen vinden en daarbij uitkomen op de betere shows en vechters.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik ook weer verder met BJJ in september... Heb er een tijdje uitgelegen ivm afstuderen op school. Ik moest altijd een uur heen en een uur terug rijden als ik wilde trainen.. Zo doende was ik altijd een complete avond kwijt.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goede keuze denk ik, o.a. aangezien één van de instructeurs door Rickson Gracie getraind is. Dan heb je het over een échte BJJ school. Ik wil trouwens in september weer verder gaan met Jiu Jitsu. Tot nu toe nooit in de buurt gewoond van een BJJ school...![]()
Niet te doen als je moet afstuderen.
Ik trainde altijd bij Team Bad Boys in Belgie (voormalig team Yamasaki)
gordel promoties en alles werd daar altijd verzorgt door de brazilian black belt Augusto Ferrari. Augusto verzorgt er ook regelmatig seminars etc.![]()
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Dacide het volgende:
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef Dacide het volgende:Voor de mensen die willen weten wat er gebeurde tijdens de persconferentie tussen Kimbo en RogersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Dacide het volgende:
Ben ik niet met je eens,,,
Kijk het "trappen" van een arm is een manier om ervoor te zorgen dat de tegenstander zich niet meer juist kan verdedigen... en om zodoende een (T)KO/stoppage te forceren... En dat is precies wat had moeten gebeuren.. Want als een vechter niet meer in staat is om zichzelf goed te verdedigen wordt er ingegrepen..Ik ben het niet eens met wat er in de spoiler staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regel luidt dat een ref moet ingrijpen als een vechter zichzelf niet Intelligent kan verdedigen. Als iemand niet juist in de dekking staat word het gevecht toch ook niet gestopt? Dit word wel gedaan als je je dekking niet meer omhoog kan houden of houdt. Dat is namelijk niet intelligent en daarom beschermd een referee de vechter tegen zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber vs Pulver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Undercard fights
Serra vs. MakowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoWaar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
![]()
Die van EliteXC zijn gewoon op ProElite.com te vindenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.
aanmelding is verplicht maar dat duurt letterlijk hooguit 1minuut
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: