quote:Vergelijk dat met iemand die al ver over de 30 heen is,
 Hij moet nog 32 worden, is dat dan al ver over de 30 heen?
 Hij moet nog 32 worden, is dat dan al ver over de 30 heen? 

quote:tri·vi·aal (bijvoeglijk naamwoord; trivialer, triviaalst; trivialiteit)
1 gewoon
2 (pejoratief) platvloers
3 zonder wezenlijke betekenis

Ik zeg: 85 minuten van Nistelrooij, laatste 5 minuten Huntelaarquote:Op maandag 26 mei 2008 08:51 schreef dieselnoi het volgende:
En in het grote Oranje staat hij nu al op 7 goals in 12 wedstrijden waarvan er heleboel wedstrijden waren dat hij even 5min voor tijd invalt.

Ruud speelt in een van de sterkste competities en scoort daar al jaren aan de lopende band. Huntelaar heeft alleen nog maar in de minder sterke eredivisie gespeeld.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:51 schreef dieselnoi het volgende:
Huntelaar scoort aan de lopende band. Scoort al 4 seizoenen lang bijna 30 competitie doelpunten per seizoen + nog een aantal daarbuiten. En dit is echt niet allemaal tegen kleintjes.
Van Nistelrooy is staat hoog in het rijtje topscorers alle tijden van de Champions League (53 goals), heeft dus al over een veel langere periode laten zien op topniveau te kunnen spelen. Dat telt wel wat zwaarder dan de 2 wedstrijden van Huntelaar in de CL.quote:Hij heeft vaak genoeg beslissende goals tegen sterkere tegenstanders gescoord. Hij had Materazzi in zijn zak toen in die ene CL wedstrijd van Ajax tegen Inter. In de UEFA en CL heeft hij 12 goals in 15 wedstrijden gescoort.
Hij scoort goed in het grote Oranje ja, daar kan ik niet omheem. Maar van Nistelrooy staat ook nog altijd met 30 uit 59 interlands boven een moyenne van 0,5 doelpunten per wedstrijd.quote:In jong oranje 18 goals in 22 wedstrijden. En in het grote Oranje staat hij nu al op 7 goals in 12 wedstrijden waarvan er heleboel wedstrijden waren dat hij even 5min voor tijd invalt. En hoeveel keer op rij heeft hij nu al wel niet gescoort voor Oranje? 3 of 4 keer al?
Zoals sjimz zei, hij is nog geen 32.quote:Vergelijk dat met iemand die al ver over de 30 heen is, het hele seizoen geblesseerd was geweest en nauwelijk wedstrijdritme heeft en laten we eerlijk zijn van Nistelrooij heeft in het Nederlands elftal nooit echt goed gespeeld.
Hij heeft dit seizoen nog 16 keer gescoord in 24 wedstrijden, dan ben je niet het hele seizoen geblesseerd. Daarnaast heeft hij ook weer een paar keer gescoord in de CL. Daarnaast heeft Huntelaar ook nog geen wedstrijd echt geschitterd in Oranje. De enige wedstrijd waarin hij echt goed speelde was de wedstrijd tegen Ierland, maar een echt belangrijke interland heeft hij nog niet gespeeld.quote:het hele seizoen geblesseerd was geweest en nauwelijk wedstrijdritme heeft en laten we eerlijk zijn van Nistelrooij heeft in het Nederlands elftal nooit echt goed gespeeld.
Dat was WK 2006, maar je kunt je afvragen of dat wel alleen aan hem lag. Dat toernooi speelden we sowieso erg matig en er was weinig tot geen aansluiting voor van Nistelrooy.quote:Ja ik geef toe dat hij weleens een beslissende goal maakt maar heeft nog nooit het niveau bij zijn clubs kunnen halen. EK2004 was dramatisch. Getuige ook het feit dat van Basten hem daarna niet direct opriep.
Een spits die jarenlang in de sterkste competities aan de lopende band scoort, veel ervaring heeft en 1 op 2 loopt wissel je toch niet in voor Huntelaar? Als Huntelaar meevoetballend nu zo'n wonder zou zijn geweest dan was het te overwegen, maar Huntelaar is voetballend ook vrij dramatisch net als van Nistelrooy vaak.quote:Als je deze gegevens even op een rijtje zet dan kan je toch niet anders concluderen dan dat Huntelaar de #1 spits is.

Dat, ja. Ik ben een absoluut iemand die overtuigd is van de kwaliteiten van Huntelaar, maar Van Nistelrooij is in Oranje nu nog de nummer een.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:06 schreef sjimz het volgende:
Mits fit dan is Van Nistelrooy gewoon nummer 1 door zijn ervaring.
Hij heeft het zowel bij Manchester als bij Madrid al op het hoogste niveau waargemaakt,

Tjek.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Ruud natuurlijk. Kom op is dit een discussie

ruud en robinquote:

Bron: OnsOranje.nlquote:Huntelaar is tweede keus
26 mei 2008 om 07:03 door redactie OnsOranje
Klaas-Jan Huntelaar is achter Ruud van Nistelrooy de tweede spits van Oranje. Ondanks zijn enorme doelpuntenproductie in Oranje de laatste interlands.
Ondanks vijf goals in de laatste vier interlands, blijft de Ajax-spits tweede keus voor de spitspositie tijdens het EK.
"We zijn blij met de treffers en de progressie van Huntelaar, maar het is duidelijk dat Ruud van Nistelrooy onze eerste keus is voor de spitspositie."
De aanvaller van Real Madrid - met inmiddels 30 interlanddoelpunten in 59 wedstrijden achter zijn naam - deed zaterdagavond nog niet mee in de oefenwedstrijd tegen Oekraïne (3-0 winst). Van Nistelrooy voegde zich pas later bij het trainingskamp en is nog niet volledig fit.
Donderdag wacht de volgende wedstrijd voor Oranje. In Eindhoven is dan Denemarken de tegenstander.

Ik zou Marco zijn voeten kussen als hij het lef heeft!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:59 schreef WillieJamal het volgende:
Erm.. Allebei, duhuh
gewoon 2 spitsen.. Huntelaar en van Nistelrooy

Ik ben het hier allemaal wel mee eens maar tegen een partij als Italië en Frankrijk moet je gewoon scoren en ik zou ze daarom toch graag wel eens beiden zien verschijnen in de basis.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ruud speelt in een van de sterkste competities en scoort daar al jaren aan de lopende band. Huntelaar heeft alleen nog maar in de minder sterke eredivisie gespeeld.
[..]
Van Nistelrooy is staat hoog in het rijtje topscorers alle tijden van de Champions League (53 goals), heeft dus al over een veel langere periode laten zien op topniveau te kunnen spelen. Dat telt wel wat zwaarder dan de 2 wedstrijden van Huntelaar in de CL.
[..]
Hij scoort goed in het grote Oranje ja, daar kan ik niet omheem. Maar van Nistelrooy staat ook nog altijd met 30 uit 59 interlands boven een moyenne van 0,5 doelpunten per wedstrijd.
[..]
Zoals sjimz zei, hij is nog geen 32.
[..]
Hij heeft dit seizoen nog 16 keer gescoord in 24 wedstrijden, dan ben je niet het hele seizoen geblesseerd. Daarnaast heeft hij ook weer een paar keer gescoord in de CL. Daarnaast heeft Huntelaar ook nog geen wedstrijd echt geschitterd in Oranje. De enige wedstrijd waarin hij echt goed speelde was de wedstrijd tegen Ierland, maar een echt belangrijke interland heeft hij nog niet gespeeld.
[..]
Dat was WK 2006, maar je kunt je afvragen of dat wel alleen aan hem lag. Dat toernooi speelden we sowieso erg matig en er was weinig tot geen aansluiting voor van Nistelrooy.
[..]
Een spits die jarenlang in de sterkste competities aan de lopende band scoort, veel ervaring heeft en 1 op 2 loopt wissel je toch niet in voor Huntelaar? Als Huntelaar meevoetballend nu zo'n wonder zou zijn geweest dan was het te overwegen, maar Huntelaar is voetballend ook vrij dramatisch net als van Nistelrooy vaak.

Nadeel is denk ik alleen als je ze beide doet je een beetje 2 dezelfde soort spitsen er in hebt staan. Kun je beter Kuijt/van persie er om heen laten spelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:07 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik ben het hier allemaal wel mee eens maar tegen een partij als Italië en Frankrijk moet je gewoon scoren en ik zou ze daarom toch graag wel eens beiden zien verschijnen in de basis.

Kuijt + tweede spits lijkt me ook niet heel verkeerd hoor... ze kunnen elkaar misschien inderdaad wel voor de voeten lopen.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef Fathom het volgende:
Nadeel is denk ik alleen als je ze beide doet je een beetje 2 dezelfde soort spitsen er in hebt staan. Kun je beter Kuijt/van persie er om heen laten spelen.

Gelukkig wel jaquote:Op maandag 26 mei 2008 19:56 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen zijn mening geven hé.

Van Nistelrooy geen echte spits noemen.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef Tybris het volgende:
Huntelaar all the way. Ik vind van Nistelrooy niet echt een spits, eerder een keeper. Hij staat zelden op de goede plek. Dat hij door 3 man wordt beschermd is geen argument, ga dan buiten het strafschopgebied staan en er ontstaat een zee van ruimte waar je in kan duiken, maar daar is hij weer niet snel genoeg voor. Huntelaar staat vrijwel altijd op de goede plek en heeft het echte afmakersinstrict. De nieuwe Kluivert.

Tot nu toe heeft Klaas Jan het beter tegen Materazzi dan tegen Zwaanswijk gedaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef NGC4565 het volgende:
Van Nistelrooy. Huntelaar is ook wel goed bezig, maar moeten spelen tegen Materazzi is toch heel anders dan tegen Zwaanswijk.

Huntelaar heeft één keer tegen Materazzi gespeeld en heeft toen geen bal geraakt. Vraag me dus echt af welke CL wedstrijd jij bedoeldquote:Op maandag 26 mei 2008 08:51 schreef dieselnoi het volgende:
Huntelaar scoort aan de lopende band. Scoort al 4 seizoenen lang bijna 30 competitie doelpunten per seizoen + nog een aantal daarbuiten. En dit is echt niet allemaal tegen kleintjes. Hij heeft vaak genoeg beslissende goals tegen sterkere tegenstanders gescoord. Hij had Materazzi in zijn zak toen in die ene CL wedstrijd van Ajax tegen Inter.
 .
. 

Oh ja? Welke wedstrijd dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Klaas Jan het beter tegen Materazzi dan tegen Zwaanswijk gedaan.

Hij kopte toen wel die bal in de rechterbovenhoek en vlak daarna scoorde Rosales de 2-0.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar heeft één keer tegen Materazzi gespeeld en heeft toen geen bal geraakt. Vraag me dus echt af welke CL wedstrijd jij bedoeld.
On topic: Ruud natuurlijk. Speelt elke week in één van de beste competities van de wereld tegen topverdedigers, terwijl Huntelaar nog vaak laat zien dat hij moeite heeft met spelers als Wielaert. Ruud is vooralsnog verder dan Huntelaar. Over twee jaar kan dat wel eens anders zijn, maar op dit moment ga ik voor Ruud.

Zoek de opstellingen eens op.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij kopte toen wel die bal in de rechterbovenhoek en vlak daarna scoorde Rosales de 2-0.

quote:
quote:Ajax houdt uitzicht op de kwartfinales van de Champions League. Tegen Internazionale werd in eigen huis met 2-2 gelijkgespeeld. Na twintig minuten stonden de Amsterdammers al met twee doelpunten voor. Nadat Klaas-Jan Huntelaar fraai had raak gekopt wist even later ook Mauro Rosales het net te vinden. In het begin van de tweede helft deed Dejan Stankovic namens de Italianen weer iets terug: 2-1. Oud-Feyenoorder Julio Ricardo Cruz schoot beide partijen in de slotfase op gelijke hoogte.

Agh jezus,quote:Op maandag 26 mei 2008 23:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien was ik toen te dronken, maar ik heb die wedstrijd geen Materazzi zien lopen.
 ....
.... 

Jij wintquote:Op maandag 26 mei 2008 23:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien was ik toen te dronken, maar ik heb die wedstrijd geen Materazzi zien lopen.

Tuurlijk zijn dat geen slechte verdedigers, maar de enige keer dat Huntelaar tegen Materazzi speelde heeft hij geen bal geraakt. Uit in het San Siro, had Materazzi geen kind aan hem.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh jezus,....
Samuel en Cordoba zijn ook geen slechte verdeigers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |