Sorry, maar Bergkamp is echt mijn jeugdheld. Net iets meer dan Jariquote:Op zondag 25 mei 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat de winnaar ook wel bekend is..
Nagenoeg iedereen stemt voor Jari.
Johan geboren en getogen in betondorp legt het af tegen een Finquote:Op zondag 25 mei 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat de winnaar ook wel bekend is..
Nagenoeg iedereen stemt voor Jari.
Johanquote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan geboren en getogen in betondorp legt het af tegen een Fin
Danny is een Spartaanquote:Op maandag 26 mei 2008 00:01 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danny hoort dit te winnen
En dit is dan weer een belachelijke reactie. De beste Ajacied ooit kots je niet uit, het hoeft niet je favoriete speler te zijn, maar je kotst hem niet uit.quote:
Ja, maar er stemmen meer mensen he.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sorry, maar Bergkamp is echt mijn jeugdheld. Net iets meer dan Jari
Niet zomaar een Fin.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan geboren en getogen in betondorp legt het af tegen een Fin
wat was jouw top3 dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar er stemmen meer mensen he..
Niet alleen m'n favo Ajacied is er al uit, maar mijn top 3 is al weg!
Jari is wel nr. 4 though..
Helemaal met toma eens. Maar helaas dat kan niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 00:01 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danny hoort dit te winnen
Ja, ach. Het blijft een verkiezing om de favoriete Ajacied, niet de beste.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:38 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat het probleem is dat het merendeel van de posters Johan en Marco nooit echt in De Meer hebben zien voetballen ...
Daar heb je gelijk in - al denk ik dus wel dat als users hier de Johan en Marco in De meer hadden zien voetballen de keuzes wellicht er anders uit zouden zien.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Het blijft een verkiezing om de favoriete Ajacied, niet de beste.
Ik denk het niet. Althans, niet in elk geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in - al denk ik dus wel dat als users hier de Johan en Marco in De meer hadden zien voetballen de keuzes wellicht er anders uit zouden zien.
Chivu blijft toch wel mijn held, al heeft ie helemaal niet zo lang bij ons gespeeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Althans, niet in elk geval.
Zowel Petterson als Witschge (mijn 1 en 2) waren bij lange na niet de beste spelers ooit. Evengoed zijn het mijn favorieten..
Je had beter op school kunnen zitten dan in het stadionquote:Op maandag 26 mei 2008 07:13 schreef Thierry73 het volgende:
Zucht wat een keuze...
Bergkamp en Litmanen dan maar..
4 zulke grote spelers, maar deze twee heb ik in het stadion zo vaak toegejuichd.
Heb veel dvd's gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in - al denk ik dus wel dat als users hier de Johan en Marco in De meer hadden zien voetballen de keuzes wellicht er anders uit zouden zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |