Ik vind dat kudtkind gewoon zielig, omdat ze in die prietpraat van die Brian is getrapt. Eens het beste vriendinnetje van MIJN FAVORIETJE, die heeft uitgesproken meerdere malen voor haar in de bres te zijn gesprongen vanwege haar domme gedrag. En voor haar huidige vriendje verwijs ik naar de posts van Jewskyquote:Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel lief van je hoor Ruud, om het een beetje op te nemen voor Amanda
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat kudtkind gewoon zielig, omdat ze in die prietpraat van die Brian is getrapt. Eens het beste vriendinnetje van MIJN FAVORIETJE, die heeft uitgesproken meerdere malen voor haar in de bres te zijn gesprongen vanwege haar domme gedrag. En voor haar huidige vriendje verwijs ik naar de posts van Jewsky
Jewskcy is uniekquote:Op zondag 25 mei 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat kudtkind gewoon zielig, omdat ze in die prietpraat van die Brian is getrapt. Eens het beste vriendinnetje van MIJN FAVORIETJE, die heeft uitgesproken meerdere malen voor haar in de bres te zijn gesprongen vanwege haar domme gedrag. En voor haar huidige vriendje verwijs ik naar de posts van Jewsky
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:33 schreef kit2u het volgende:
moeten we het onderhand niet CZS noemen . Commentaar zonder de streams.
Totaal zijn er 2 miljoen smsjes verstuurd. Dus reken maar uit...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Lady-night het volgende:
Is er ergens terug te lezen hoeveel sms-jes alle bewoners nu hebben gehad?
Is totaalstand, je moet de tussenstanden ook weten om dat te kunnen berekenen...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Totaal zijn er 2 miljoen smsjes verstuurd. Dus reken maar uit...
Trust Ruud, ik ga er ook bij liggen, tot de volgende keer!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok! Een forum op zich stelt niks voor. Wel de users die zich daar op manifesteren.![]()
Klinkt best wel interlectueel hè![]()
Trusten Fok!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Trust Ruud, ik ga er ook bij liggen, tot de volgende keer!
Ik ook niet, maar er is natuurlijk de verzachtende omstandigheid dat hij Brian heeft zien verliezenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:50 schreef Lady-night het volgende:
Heel eerlijk, had niet verwacht dat Huub zijn verlies zo goed zou opnemen...
welk filmpje???quote:Op zondag 25 mei 2008 23:53 schreef Lady-night het volgende:
Dat filmpje van Jaap met Giel Beelen is geweldig....2 Happymeals en Huub krijgt een ijsje.....
Huub is echt sportief...vindt het leuk voor Jaap
Toen Huub eruit ging:quote:Op zondag 25 mei 2008 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is totaalstand, je moet de tussenstanden ook weten om dat te kunnen berekenen...
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Toen Huub eruit ging:
[ afbeelding ]
Toen Amanda eruit ging:
Amanda - 29,17
Brian - 35,16
Jaap - 35,67
Eindstand
Brian - 49,07
Jaap - 50, 93
In totaal 2.2 miljoen smsjes verstuurd..dat moet dus uit te rekenen zijn...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar je moet het aantal smsjes weten rond die tijd volgens mij, we weten alleen het totaal en dus niet wat er na Huub en Amanda's exit is gestemd....
Kan best kloppen, maar daar moet je dan wel als kanttekening bij zetten dat Huub er als eerste uit was.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:01 schreef Lady-night het volgende:
Volgens Amanda had Brian de meeste sms-jes....maar ja Amanda he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |