Nu even geen politiek correcte antwoorden maar eerlijke, kom op.....je kannut.quote:
Zou die ook uit de Men's Health komen?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
Dichten is een manier om hetgeen wat niet meteen te begrijpen is voor één ieder te verduidelijken in een geschreven emotie op papier. -Brian-
Doe Joris dan ook maarquote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Mag Kenneth in DGK 2??
Vast wel, want hij heeft er niets van begrepen. Zijn gedichten zijn tenenkrommend onnavolgbaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Zou die ook uit de Men's Health komen?
Jaap kan wel zeggen...ik snap mezelf niet, maar volgens mij geldt dat eerder voor Brian. Die gast spoort echt niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
Dichten is een manier om hetgeen wat niet meteen te begrijpen is voor één ieder te verduidelijken in een geschreven emotie op papier. -Brian-
doe eens een voorzet...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu even geen politiek correcte antwoorden maar eerlijke, kom op.....je kannut.
Hij *wijst naar DGK_Redactie* heeft een taart gemanipuleerd en aan de verkeerde gegeven zei men.quote:
Dat gaat zeker niet op voor die -ik plak wat woorden achter elkaar en noem het een gedicht- meuk van Kubatz.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
Postini bedoel je, dat herkent Polo vast beter of pooohoooost.quote:
Dat was geweldigquote:Op maandag 26 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij *wijst naar DGK_Redactie* heeft een taart gemanipuleerd en aan de verkeerde gegeven zei men.
Palma boos, bakker boos, Huub boos en later blij, forum boos, Brian eerst blij en later niet.
Hilarisch!
En dan met een krijsende stemquote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Postini bedoel je, dat herkent Polo vast beter of pooohoooost.
Postini, jurkini, bikini, appelsini, martiniquote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Postini bedoel je, dat herkent Polo vast beter of pooohoooost.
Ik gok op Amanda......nou, nou??????quote:
ja, zo was het..... NOTquote:Op maandag 26 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij *wijst naar DGK_Redactie* heeft een taart gemanipuleerd en aan de verkeerde gegeven zei men.
Palma boos, bakker boos, Huub boos en later blij, forum boos, Brian eerst blij en later niet.
Hilarisch!
Oh, je bedoelt zoals:quote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet op voor die -ik plak wat woorden achter elkaar en noem het een gedicht- meuk van Kubatz.
ïk heb nog recht op streams, dus laat eens zien hoe jullie wezeloos rondlopenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, we lopen een beetje wezenloos door de villa en het productiedorp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |