Die heb ik net even opgezocht, geniaal gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zijn er reclames van 'Sonja, ....., bij bolletje' en Dick, advocaat bij bolletje die de reclames van Sonja, Bakker bij bolletje moet retificeren.
Zoals ik al zei, ik heb ze gister nog gezien. Zonder Dick. Wellicht een foutje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zijn er reclames van 'Sonja, ....., bij bolletje' en Dick, advocaat bij bolletje die de reclames van Sonja, Bakker bij bolletje moet retificeren.
Ook leuk:quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sonja Bakker zelf is er dus niet blij mee, aldus Sonja zelf bij RTL Boulevard.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoi, mijn naam is Danny rood,bolletjes grootste afnemer.
Dat is toch Fok!king niet normaal
Door Martine BIJL?quote:
Daar heb ze Dick, advocaat bij bolletje al op gezet.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Superheld het volgende:
Even ervan uitgaand dat ze de naam van Sonja Bakker zonder toestemming gebruiken, kan deze kutgarp ze ook nog flink geld gaan kosten lijkt me?
Woordzoekerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef jmac het volgende:
Over de naam 'bakker' hadden ze "WOORDZOEKER" geplakt in de reclame
Whehe, zoveel mogelijkhedenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Xith het volgende:
Straks ook nog Gerrit, Zalm inkoper en financieel adviseur bij bolletje of Els, borstvoeder van de Bolletje baby-creche?
Koop een betere tv... d'r stond woordvoerder.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef jmac het volgende:
Over de naam 'bakker' hadden ze "WOORDZOEKER" geplakt in de reclame
Alleen is Sonja Bakker te dom om deze woordgrappen te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, zoveel mogelijkhedenZe hebben hier een geweldig slimme reclame neergezet
Als je een miljoen geeft betast ik je wel hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:15 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Daar fiets ik elke dag langs, wil je me aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |