quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Music in You ( en die andere track) van Sylenth & Gllitch gaat toch wel uitkomen.
Voor mij nu al 1 van de releases van het jaar alleen al vanwege deze plaatquote:Well, as I told you before; a new release is coming up... After all your mails, demands and beggings; A-lusion and me decided to release 'Music In You'!! We will be next in line on Scantraxx' sublabel 'Paint It Black'. The b-side is still in progress, so more news about that later on... ;-) Hopefully the vinyl will be in stores within the next few weeks. For now, we hope that you enjoy the fact the you guys got your way!
I'm already enjoying my weekend off, so I better keep this one short and get my ass downtown to catch some sun! ;-)
Cheers
gast, Moet je eens een tikkeltje minder naar feesten gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het he-le-maal gehad met MIY. Ik hoor die plaat al fucking een jaar op ieder feest. Echt kapot gedraaid helaas, voor mij persoonlijk.
dan noem je er ook wel een paar hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
platen die mij wel vervelen:FTS,green stuff,puta madre,Nothing else Matters en 1,2 Stampuuh
gelukkig worden deze dan ook zelden meer gedraaid..
Ik wou zomaar even zeggen jaquote:
quote:platen die mij nu nog, en nog een lange tijd wel kunnen boeien:
Can't hold us down, The World
Goede platen inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:42 schreef Da_Ripper het volgende:
MIY...tjsa, voor mij doet tie ook weinig meer... kan nog wel even stampen wanneer de "UH!" komt
edit: platen die mij nu nog, en nog een lange tijd wel kunnen boeien:
Can't hold us down, Blame it on the music , Shot the Blender (JortK)
en ik weet niet wat het is maar Sarabande en The World vind ik bijna hymnes geworden![]()
quote:
IK ben voor !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Goede platen inderdaad
Ik zal binnenkort nog eens proberen een mixje in elkaar te draaien als het gewaardeerd word met allemaal wat oudere lekker platen
Take that you winged spawn of SATAAAAN!!!!quote:piew pieieiew piew pieieiew, did you just refer to me as white devil?
Jones draaide The World nog op Koninginnedag in Arnhem, die plaat vraagt gewoon om helemaal uit je naad te gaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die hoor je veel te weinig op feesten
quote:De Hardstyle CD wordt gemixt door de heren D-Block & S-te-Fan samen met Alpha². The Stunned Guys en Evil Activities doen de Hardcore CD afgewisseld met Old Style en Early Rave.
Ook staan er een aantal exclusieve promo’s op deze Defqon.1 2008 monster compilatie. De digipack bevat tenslotte ook nog een derde bonus cd. Hierop staan 10 minimixen van alle stages van het festival zodat de bezoeker deze geweldige ervaring telkens weer kan herbeleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |