Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnenquote:
En het mooie is dat nog een halve heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnen
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En het mooie is dat nog een halve heb.
Echt, deze week ga ik die taart echt eens een keer maken. Even wat visite verzinnen om een reden te hebben en dan komt het er echt van. Dulce de leche is gewoon echt heaven on earth!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nog een blikje dulche de leche.Heb gelijk 2 blikjes laten indikken.
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
@ Nynke : je jas terug aandoen is echt heel vlaams
Ohoh. Ik voel een vreetkick aankomen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.
De geuren van de BBQ van de buren komen m'n kamer binnen! Hoewel de chinees lekker was (tomantensoep, mmmm), heb ik ook wel zin in een stukje geroosterd vlees!
Met een kater kan ik altijd wel blijven eten. HOe vetter hoe beter.quote:
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deedquote:Op zondag 25 mei 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Heej SOL !![]()
![]()
Ik zou mijn computertje niet kunnen missen hoor, pfff, lijkt me best moeilijk!
Friends dvd-tjes zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deed![]()
Maargoed, toen had ik nog wel mijn muziekje, en nu is het helemaal stil![]()
Ben me het weekend te buiten gegaan aan de Friends-dvdtjes van Isa
oh dan is het wel prettig dat je nog wakker bentquote:Op zondag 25 mei 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Friends dvd-tjes zijn. Hier komen ze ook regelmatig tevoorschijn!
Ik ben hartstikke moe, ik wil eignelijk al naar bedje toe. Maar het is nog absurd vroeg (en ik verwacht mijn ouders nog op de koffie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |