Als je er geen interesse in hebt moet je het vooral niet gaan gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:45 schreef Tomasso het volgende:
Wat zijn dingen waarom ik dit zou gaan doen? Noem eens voorbeelden van onwijs toffe programma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Enkele dingen moeten op de SD blijven, sommige kan je ook installeren (zoals de spellen) zover ik gezien heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef Naamah het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je zo'n SD kaartje alleen nodig hebt voor het installeren? Of heb je het daarna ook nog nodig?
Nee, ik bedoel het serieus. Ik wil me er best aan wagen, maar dan moeten er wel interessante dingen zijn. Er staat een hele OP, maar ik mis nog concrete voorbeelden van must-haves.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je er geen interesse in hebt moet je het vooral niet gaan gebruikenWaarom moeite in homebrew steken als je er geen zin in hebt.
Ik hou me zelf ook meer op de pc markt als het om dit soort gekke progjes gaat. Is veel makkelijker te verkrijgen ook nog
Tja maar van degenen die ik ken met een Wii hebben zelda nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef __Saviour__ het volgende:
of even lenen natuurlijk, het is alleen tijdens installatie nodig. Overigens is kopen natuurlijk zeker geen miskoop, het is een gaaf spel
Dan moeten ze zich schamen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef TheStar het volgende:
[..]
Tja maar van degenen die ik ken met een Wii hebben zelda niet
spanks!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
eventuele gamecube memorycards verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |