Nummer 3 ?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:17 schreef denthemen het volgende:
Hahaha ik ben voor nummer 14 genomineerd!
Verder wel trots dat ik het meest genomineerd ben bij nummer 3
quote:3. Voor rood -en wit gezongen-award.
Voor de grootste PSV-fan.
Ik wilde niet met de standaardnaam Bluezz komen, dus vandaarquote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
BS, bedankt voor de nominatie voor de Pelé
Zo dom dat het grappig isquote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige die Jorien grappig vindt?
Schandalig overigens dat ik daar maar twee stemmen, maar dat terzijde.
Ben jij een PSV'er dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zal wel door de Boulahrouz-nominatie komen, maar ik vind het een tikje 'apart' dat ik niet eens genoemd word in de 'Voor roodwit gezongen'-Award.
Of niet?
Je bent bijna niet meer aanwezig, dat is dan ook mijn reden geweest je niet te nomineren.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zal wel door de Boulahrouz-nominatie komen, maar ik vind het een tikje 'apart' dat ik niet eens genoemd word in de 'Voor roodwit gezongen'-Award.
Of niet?
24 was ik, voor de paar keer dat je in het Heracles topic en het kunstgrastopic off-topic ging posten naar feiten. Dat off-topic posten is ook uit de discussie stappen. Sowieso heb ik bij de 'negatieve' awards veel verschillende namen genomineerd, een beetje spreiding leek me leuker dan alleen overal DAM en jorien.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie mij voor 22 en 24Ik ben totaal niet inconsequent en kan me niet herrineren dat ik ook uit een discussie ben weggelopen...
Hence de Boulahrouzquote:Op zondag 25 mei 2008 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent bijna niet meer aanwezig, dat is dan ook mijn reden geweest je niet te nomineren.
Dit zegt wel veel. Tering ik zit echt te weinig op Fok/VBL.quote:
En daarnaast uit de Eerste divisie toch een die-hard Top Oss supporter?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Dylan Dog is toch een die hard Ajacied?
Ajax en TOP zijn mijn leven!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En daarnaast uit de Eerste divisie toch een die-hard Top Oss supporter?
Marco van Basten, anoniem.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Wie hebben mij genomineerd voor de Sjaak Polak-, Luis Figo- en Jaap Stam-award?
Tennesseequote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Wie hebben mij genomineerd voor de Sjaak Polak-, Luis Figo- en Jaap Stam-award?
Daarom heb ik hem ook gewonnenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef toma het volgende:
[..]
en wie mij voor 17![]()
Die nominatie alleen al vind ik namelijk wel een Sjaak-Polak award waardige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |