Jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik dan de enige die aan 2G1C denk als iemand het over "bedekt met karamel- en chocoladesaus" heeft ?
Precies en het er dan lekker aflikken (de karamel- en chocoladesaus dan he)quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval aan een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus als ik het heb over een vrouw bedekt met karamel- en chocoladesaus. Anders had ik wel gezegd "een vrouw bedekt met stront en kots".
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Precies en het er dan lekker aflikken (de karamel- en chocoladesaus dan he)
Jij hebt ook al een vriendin?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.
Van het weekend maar even spelen met mijn meisje
Nee. Ik ben getrouwd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een vriendin?
Nep nerds. :'D
Ik werd min of meer gedwongen door haar D-cup. Maar technisch gezien is het wel vrijwillig.quote:
Hehe. Mag ik haar lenen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik werd min of meer gedwongen door haar D-cup. Maar technisch gezien is het wel vrijwillig.
Niet zolang ik met haar getrouwd ben. Als ik eerder dood ga dan zij, of ooit ga scheiden, dan mag je van mij je gang gaan. Ze valt alleen niet op wanhopige mannen, dus ik denk dat je weinig kans maakt.quote:
Beetje nerd weet dat met ze vingervlugheid zelf te versierenquote:
* WyriHaximus heeft al wat andere dingen daar voor geregeldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
* Merovingian pakt nu boodschappenlijstje en zet er karamel- en chocoladesaus op.
Van het weekend maar even spelen met mijn meisje
Date-rape!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet zolang ik met haar getrouwd ben. Als ik eerder dood ga dan zij, of ooit ga scheiden, dan mag je van mij je gang gaan. Ze valt alleen niet op wanhopige mannen, dus ik denk dat je weinig kans maakt.
Als je toch nog even wil keuren, moet je hier kliken. Let op, je krijgt mijn rotkop ook te zien.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft al wat andere dingen daar voor geregeld
Geurkaarsen gekocht, massages olie staat klaarquote:
Leuk koppie maar is dat cup D?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je toch nog even wil keuren, moet je hier kliken. Let op, je krijgt mijn rotkop ook te zien.
verkapte kijk-mijn-vrouw-een-lekker-wijf-zijn post
Jurk geeft een optisch verkleinend effect. Ze heeft echt cup D. Als je dacht dat cup D van die h00ters zouden zijn, dan heb je het mis, dat is alleen bij vrouwen boven de 100 kilo. Anders is het al gauw cup F als ze echt huge zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geurkaarsen gekocht, massages olie staat klaar
[..]
Leuk koppie maar is dat cup D?
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jurk geeft een optisch verkleinend effect. Ze heeft echt cup D. Als je dacht dat cup D van die h00ters zouden zijn, dan heb je het mis, dat is alleen bij vrouwen boven de 100 kilo. Anders is het al gauw cup F als ze echt huge zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Is je baas een vrouw dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef Geqxon het volgende:
En nu mag ik mijn baas uitleggen waarom er vrouwen met grote busten op mijn scherm staan
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet van). (Ow en zon rotkop heb je nou ook weer niet
.)
quote:* DR34M3R heeft meelij met haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zal zij last hebben (of krijgen) van haar rug... En wat moet dat lastig kleren kopen zijn!Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht dat ze iets prominenter zouden zijn (zoals je nu bij allemaal vrouwen met strakke shirtjes en truitjes op straat met het lekkere weer). En zon jurk zal daar ook niet echt bij helpen (maar dat is het doel er ook niet van). (Ow en zon rotkop heb je nou ook weer niet
.)
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ze onder die jurk aanhad en ik op onze huwelijksnacht te zien kreeg was overigens wel optisch aantrekkelijk
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
kan je me vast vertellen wat het is geworden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef JortK het volgende:
Net nederland gekeken onder het nut van een biertje en nu lekker naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |