Het gaat niet zozeer om welke naam erin staat, maar de kwaliteit van de kleding. Een paar jaar terug kocht ik ook vooral bij winkels als H&M, maar ik merkte dat ik om de 2 maand weer nieuw spul erbij kocht omdat het vaal begon te worden of er gewoon niet meer zo bijzonder uitzag. Echte kwaliteitskleding doe ik veel langer mee en koop ik dus ook minder regelmatig, waardoor het uiteindelijk qua uitgaven niet echt veel scheelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik begrijp je denk ik wel, maar aangezien ik zelf nooit merkkleding koop (sterker, ik probeer het zelfs actief te vermijden - weer een tic van mij), zie ik het meer als een model kleding zien bij een merkwinkel en dan bij de H&M hetzelfde model voor een veel lagere prijs kopen. Het zal me dan echt worst wezen welke naam daar dan aan hangt, snap je?
En nu al binnen!quote:
De befaamde Il Giardinoquote:Il Giardino by Michael Storer
EDP review:
Another Michael Storer creation that smells horribly synthetic. I was expecting a bright, fresh citrus but got nothing but a plastic mess. Natural ingredients?! Pull the other one!
quote:Bulgari Black by Bulgari
A fleeting (and synthetic) rubber and vanilla scent. Yum, yum, yum - NOT!!!
Great bottle concept, though (but even that fails to function effectively, as well).
Dude, zo serieus was 't niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Da's toch helemaal niet erg?
Ik hoef mijn kindjes / merken / dingen niet zo nodig te beschermen hoor, als je eens wist hoe vaak ik word uitgelachen om de dingen die ik persoonlijk leuk vind.![]()
* le_knightclub_soda voegt Stereotomy aan z'n zwarte lijst toe.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En Tom Ford for Men is idd niet zó goed hoor.In mijn herinnering van de eerste sample wel, maar toen ik hem opnieuw probeerde bleek L'Instant een 100% kopie van mijn herinnering te zijn (althans, na 5 minuten) en Tom Ford maar iets van 80%.
Nee hoor maar ik ben gewoon benieuwd wat je ervan vindt dus als je het hebt geprobeerd vertel ik wat het wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
W1ZZ, nog niet geprobeerd! Wat is 't, een eigen creatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |