Lees even het vorige topic door. Daar had ik het er al over en gisterenavond is er nog een mail verstuurd door mij naar de NOS over dit gedoe. Zoals ik verwachtte, heb ik nog geen antwoord gehad.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat Eurosport alleen maar vrouwen uitzendt ligt aan de rechten...(wel achterlijk hoor, vroeger zag je er veel mannentennis ook)...maar op de GS, zelfs als ze de keuze hebben tussen vrouwen en mannen kiezen ze altijd voor dat vrouwentennis...echt zielig......het valt er inderdaad meestal wel makkelijk tussen te proppen....
Sowieso is de NOS achterlijk, die zenden alleen centrecourt uit
Roelfs heeft ook bijna geen inside-info ofzo. Ze zitten daar 2 weken lang te genieten, maar informatie ho maar.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef TheArt het volgende:
Roelfs, asjeblieft. Ga ander werk zoeken. Foutenfestival enzEnorme misser van Ivanovic zegt Roelfs, terwijl Arvidsson gewoon de goede hoek gokt enz enz.
Worden ze bij de NOS zelf niet eens moe van die man?
Safarovaquote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Top van haar. Dit kon ze ook wel even gebruiken.
Vorig jaar heeft ze toch veel en veel meer laten zien, hopelijk komt dat weer terug.
Tsja, het is wat je een verrassing noemt. Vaidisova presteert het hele jaar al niets.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Vaidisova direct naar huis!![]()
Meteen al de eerste verrassing.
Wees blij, anders had die partij nog veel langer geduurd.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:44 schreef Susi het volgende:
Jammer dat die Zweedse nu pas meer weerstand kan bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |