Ben je ookquote:
quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 25 mei 2008 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex, ik ben eerlijk; Nee, het ziet er niet uit.
Tof. En vleeskeuring als ie er is. WOAR IS T VLEIS??!?!?!?!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Okai hai.
Over die meet.
Ik kom, en als Blight hier is, neem ik Blight mee.
Jaquote:Op zondag 25 mei 2008 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
WOAR IS T VLEISCH!!:2;!
Oh gawd. Daar hebben wij vaker ENORME lol om gehad.
Omg ja, maar die heb ik nietquote:
Ligt eraan.quote:
Ok.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Okai hai.
Over die meet.
Ik kom, en als Blight hier is, neem ik Blight mee.
Ik denk dat je een ding vergeet. Chipszak is vrouwelijk, die zien dat soort dingen.quote:
Eindelijk een keer goed bezig.quote:
Op welke plaats niet enteren?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eindelijk een keer goed bezig.
Nu nog leren dat je op die plaats niet hoeft te enteren![]()
Jaar lang maar 2 broeken gehad die identiek aan elkaar waren inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo moeilijk was het niet.
Klopt. Alleen jammer dat niet iedereen snapt dat je dan niet lastig gevallen wilt wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hell, deze reeks bestond geeneens als iedereen maar op msn sprak.
Tevens is Alex niet online nu.
Dank je! Staat ook vast mooi op de vloer naast je bed.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Staat je goed btw!
Als de regel met topics vol is op wiki, kun je gewoon doortikken, zodat het een lange rij blijftquote:
Ja, dat zal wel. Maar zo was het al gedaan hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als de regel met topics vol is op wiki, kun je gewoon doortikken, zodat het een lange rij blijft
Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |