abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2008 @ 01:02:07 #151
175062 Lobasca
exorcist
pi_58891223
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Jippieeeeeee eindelijk een pluim.Vond het ook wel sneu voor de mensen die toch trouw hier gezellig meededen,maar juist de mensen die steeds kwamen provoceren en ons de grond intrapte veel genoemd werden.Dementor,prosac en nog veel andere hebben ook hun best gedaan,maar wij vielen niet zo op,omdat we rustig bleven.
Juist en vergeet ElCastle en Humberto Tan niet, engelengeduld, om de aandachttrekkers van rebliek te dienen. Maar ik weet dat jij, net als ik, geen stuiver aan dat SMS-gebeuren hebt uitgegeven, daarom al een pluim!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58891240
ik heb al minder last van mijn afwijking om steeds de streams te kijken
(komt wel door alle filmpjes die hier geplaatst worden )
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58891254
Volgens iemand op Vol, is Jaap in Friesland met eieren bekogeld.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:04:36 #154
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891265
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:55 schreef Desii het volgende:

[..]

Klopt maar Huub weet ook dat er een heleboel Huub-fans van VOL zijn gebant om een onduidelijke reden, die toen het Huubsoppersforum (?) hebben opgericht
Als ik wil weten hoe het met Huub gaat moet ik me aanmelden op VOL, Nowlife, Huubsopperforum en zijn eigen goudenhuubsite

Dan zijn B&A makkelijker te volgen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:05:31 #155
130755 Kinga
versier hier
pi_58891280
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Juist en vergeet ElCastle en Humberto Tan niet, engelengeduld, om de aandachttrekkers van rebliek te dienen. Maar ik weet dat jij, net als ik, geen stuiver aan dat SMS-gebeuren hebt uitgegeven, daarom al een pluim!
Ik wil jou bij deze een pluim geven om je telefoontje bij 3FM toen.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:06:06 #156
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891286
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef MargrietV het volgende:
Daarom was Bart BB1 handig geweest, als coach en wellicht over een paar jaar kan Brian dat ook doen.
pi_58891307
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik geloofde nooit dat het eerlijk ging en geloof ik nog steeds niet.Brian kan nooit zoveel meer stemmen hebben binnengekregen dan Huub.Wist bij de eerste uitslag na die week bellen al ,dat Huub nooit mocht winnen.Ook de redactie wist dat de Huubbellers naar Jaap gingen en daarom konden ze Huub mooi al als eerste wippen.
pi_58891311
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:06 schreef Prospera het volgende:

[..]

Daarom was Bart BB1 handig geweest.
pi_58891319
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef MargrietV het volgende:
Was vast familie van juf Judith,die wilde nog wraak.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:09:13 #160
130755 Kinga
versier hier
pi_58891324
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik geloofde nooit dat het eerlijk ging en geloof ik nog steeds niet.Brian kan nooit zoveel meer stemmen hebben binnengekregen dan Huub.Wist bij de eerste uitslag na die week bellen al ,dat Huub nooit mocht winnen.Ook de redactie wist dat de Huubbellers naar Jaap gingen en daarom konden ze Huub mooi al als eerste wippen.
Als Huub er niet als eerste uit was geknikkerd, had Jaap NOOIT gewonnen...
pi_58891349
quote:

[..]

ik denk nog steeds dat jaap niet voor niets heeft gewonnen.
jaap was de veiligste winnaar.
als brian of huub of amanda had gewonnen, dan brak de hel los.
ze hebben jaap ontzettend goed neergezet in alle promo's en in alle uitzendingen
  zondag 25 mei 2008 @ 01:12:02 #162
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891367
quote:

[..]

Volgens mij zijn de stemmen eerlijk gegaan, alleen werd Huub continue als een uit zijn bol gaande agressor getoond met 2 huilmomentjes en dat beïnvloedt de kiezers.
Brian werd als koetsiekoetsie neergezet met 2 paramomentjes.

Met zo'n vertoning krijgt Huub geen stemmen. Als ik alleen de reguliere had gezien, dan had ik ook niet voor Huub gestemd.
Zo'n irritante vechtersbaas.
pi_58891369
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:09 schreef Kinga het volgende:

[..]

Als Huub er niet als eerste uit was geknikkerd, had Jaap NOOIT gewonnen...
Ze konden niet anders dan Jaap laten winnen.Alle fans zijn hier tevreden mee.Huub of Brian kon niet meer winnen.De gemoederen moesten bedaren en vooral als er een kooi 2 komt.Ik vind Jaap geen winnaar,maar het was beter.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:13:01 #164
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891375
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:10 schreef Ziet het volgende:

[..]

ze hebben jaap ontzettend goed neergezet in alle promo's en in alle uitzendingen
Inderdaad, terror zonder geweld.
pi_58891377
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:10 schreef Ziet het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken, maar of het daadwerkelijk klopt zullen we wel nooit te weten krijgen.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:14:23 #166
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891393
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze konden niet anders dan Jaap laten winnen.Alle fans zijn hier tevreden mee.Huub of Brian kon niet meer winnen.De gemoederen moesten bedaren en vooral als er een kooi 2 komt.Ik vind Jaap geen winnaar,maar het was beter.
Huub neerzetten als een agressieveling en
Brian als een koetsie

Die Huub&Brian hebben het gelukkig niet gehaald vanwege alle bedreigingen.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:15:02 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_58891403
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:12 schreef Prospera het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de stemmen eerlijk gegaan, alleen werd Huub continue als een uit zijn bol gaande agressor getoond met 2 huilmomentjes en dat beïnvloedt de kiezers.

Met zo'n vertoning krijgt Huub geen stemmen. Als ik alleen de reguliere had gezien, dan had ik ook niet voor Huub gestemd.
Helemaal mee eens. Ik werd onpasselijk van de laatste uitzending voor de finale....

Sprak vandaag een goede vriendin, ik was niet bijzonder verrast toen ze mij vertelde dat ze Huub zo'n irritant ventje vond. Zij was wel verrast toen ik haar zei dat Huub mijn favoriet voor de winst was.
pi_58891405
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:12 schreef Prospera het volgende:

[..]

Jaap heeft gewonnen door Huubfans.Van iedereen hebben we alle emoties gezien en van Jaap zagen we alleen maar een klein kind met speelgoedjes om lollig te zijn.Ook zijn 5 minuten tv momentjes kwamen me de oren uit,kon het niet meer horen.Zelfs nu blijft hij acteren.
pi_58891436
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:

[..]

Huub neerzetten als een agressieveling en
Brian als een koetsie
Alles heeft de regie er aan gedaan om Brian te laten winnen en te helpen.Maar wat ze ook deden ,hij verpeste het elke keer weer.En de klapper was in de party komen als paarderukker.Dat artikel kwam net te vroeg en was de genadeklap voor Brian.Van paarderukker naar Miljonair kon niet meer
pi_58891439
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:15 schreef Kinga het volgende:

[..]

Sprak vandaag een goede vriendin, ik was niet bijzonder verrast toen ze mij vertelde dat ze Huub zo'n irritant ventje vond. Zij was wel verrast toen ik haar zei dat Huub mijn favoriet voor de winst was.

heb ik ook steeds.
het zegt genoeg over hoe de werkelijkheid verdraaid is op tv
  zondag 25 mei 2008 @ 01:18:35 #171
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58891447
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Origineel werd die fandag vanuit VOL georganiseerd. Ten tijde van de fandag hadden de organisatoren en veel bezoekers al Realityfriends opgezet....
Sorry hoor maar je hebt geen idee waar je over praat wat aangaat realityfiends!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_58891456
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:17 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Alles heeft de regie er aan gedaan om Brian te laten winnen en te helpen.Maar wat ze ook deden ,hij verpeste het elke keer weer.En de klapper was in de party komen als paarderukker.Dat artikel kwam net te vroeg en was de genadeklap voor Brian.Van paarderukker naar Miljonair kon niet meer

dat denk ik ook.
precies in de laatste maand werd brian op tv ook weleens negatief neergezet.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:19:34 #173
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58891458
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:15 schreef Kinga het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik werd onpasselijk van de laatste uitzending voor de finale....

Ze maken een karikatuur van iemand.

Van Huub konden ze een verbaal relativerend karikatuur maken, maar ze kozen voor zijn agressie.
Van Brian konden ze een uit de hand gelopen brother maken, maar ze kozen voor zijn zelfbeheersing.
pi_58891462
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:55 schreef Desii het volgende:

[..]

Klopt maar Huub weet ook dat er een heleboel Huub-fans van VOL zijn gebant om een onduidelijke reden, die toen het Huubsoppersforum (?) hebben opgericht
Ik ben sinds de finaleavond geband. Zomaar, spontaan. Omdat ik Huubfan ben/was.
Tsja. Wat moet ik op forums die je teksten weghalen ( headliner) of op een site die kennelijk vol van zichzelf is en daar geen Huub bij wil?
Daar hoef ik dus niet te zijn. Daarbij is dit gedoe voorbij . . . toch?

( zit wel op de net ontdekte site 123 naar video's van de laatste dag te kijken. Best leuk.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=296144&View=User&User=6085806&Username=Lambal4&Skip=1
pi_58891477
knip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')