Ik heb er wel 40 euro voor overquote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
inzamelactie op komst..dit wil ik meemaken![]()
Haha, Georgina mag wel worden gefilmd als ze loopt te bekken, maar B&A zijn natuurlijk heilig.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:13 schreef PeterNB het volgende:
Hee Babbelaartje, je wordt niet gewaardeerd op de brian en amanda 'site'
weet je wat ik niet snap van vele haters
ze mogen brian en amanda niet
maar gaan ze wel achtervolgen
om fotos van ze te maken .
wat zijn er veel zielige mensen zeg
en wat zijn ze jaloers
Het Bassie en Adriaan gastenboek, uiteraard.quote:weet je wat ik niet snap van vele haters
en wat zijn ze jaloers
ben net op die site geweest
en gelezen .
ik denk dan
laat ze toch met rust als je ze zoveel haat
amanda kan met haar paal dansen , meer verdienen ,dan die kleuterklas
visagie van claire dussss
Olie --- vuur.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:13 schreef blomst het volgende:
ik wil ook lachen![]()
Vond je de foto's echt niet leuk??
Kennie komt altijd mee. Hij is de chauffeur. Kenneth regelt alles.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef pullup het volgende:
Voor 20 euro doe ik meeVoor 40 euro moet Kennie ook meekomen
Het straalt er inderdaad vanafquote:Wat een leuke foto's allemaal van Brian en Amanda. Ze hebben ook echt de tijd van hun leven buiten de kooi, it shows.
Good for them!
De prijs is omhoog gegaan naar 20 PP, dus dan hebben we honderd lachliefhebbers nodig.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Smash-it het volgende:
Cc op hoeveel zit je al?
quote:Janeke
Op: 25-05-2008 12:06:05
weet je wat ik niet snap van vele haters
en wat zijn ze jaloers
ben net op die site geweest
en gelezen .
ik denk dan
laat ze toch met rust als je ze zoveel haat
amanda kan met haar paal dansen , meer verdienen ,dan die kleuterklas
visagie van claire dussss.
Hebben wij al zo'n weddenschap lopenquote:
Marja
Op: 25-05-2008 12:02:40
Goedemorgen fans,
Weer een nieuwe dag zonder Brian en Manny!! Voel me nog steeds heel erg kl*te!! Het gemis is nog steeds heel erg. Maak me ook ongerust hoe het nu met ze gaat. Er is een hoop commentaar op die foto's van gisteren. Er wordt gezegd door degene die de foto's heeft gemaakt dat er niet een keer gelachen is en dat amanda er verveeld bij zat en toen lang heeft zitten bellen. Ik hoop wel dat het goed tussen ze gaat! Ik heb gehoord dat op een bepaalde site weddenschappen worden afgesloten wanneer Brian Manny dumpt of omgekeerd, dat Manny Brian inruilt voor een ander onder invloed van alcohol. Je wordt er toch moe van, waarom laten ze hun niet met rust.
In!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
De prijs is omhoog gegaan naar 20 PP, dus dan hebben we honderd lachliefhebbers nodig.
Volgens mij zitten we nu op zes.
En als je lift kapot is repareert Kenniet hem ook gelijk nog voor je !quote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Kennie komt altijd mee. Hij is de chauffeur. Kenneth regelt alles.
Nee maar het is een briljant idee.quote:
Hoe dan?!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is altijd even zoeken, ik heb zoveel gifjes van Mazaru.
Hahaha.. Dansen met d'r paal! Hoe dan!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Charmian het volgende:
leuk ook net die spatie tussen paal en dansen geeft net een andere draai aan het geheel![]()
Ik doe ook mee, 40 euro!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
De prijs is omhoog gegaan naar 20 PP, dus dan hebben we honderd lachliefhebbers nodig.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
Mariska stookt het vuur daar vast een beetje op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Wil graag 20¤ uitgeven om die paupers uit te lachten. count me in !quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
Hoe dan?!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef Smash-it het volgende:
Hoe dan!
Ik baal er zo van dat ik daar een ban heb en niet meer mee kan lezen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet het daar tegenwoordig wel via allerlei vage proxies doen. Al mijn eigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |