Jaap is een big don't!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaap uitnodigen op je barbecue.......................slecht plan
(Als je nog honger hebt heeft hij al je vlees opge'geten')
veel spareribs inkopen, en hij is zo mak als een lammetje.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaap uitnodigen op je barbecue.......................slecht plan
(Als je nog honger hebt heeft hij al je vlees opge'geten')
Ik denk dat Brian duurder is omdat je Kenny en Netty erbij krijgt.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef MargrietV het volgende:
Brian is duurder omdat hij zelfs met playbacken 3 seconden te laat is met de tekst.
Ohhhh.. ik moet meteen weer aan dat dansje denken, was in de beginperiode van de gifjes,,was hij ook altijd te laat met zijn houterige pasjesquote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef MargrietV het volgende:
Brian is duurder omdat hij zelfs met playbacken 3 seconden te laat is met de tekst.
Nu moet ik weer aan de gifjes denken van het streetdansje en paaldansje van Amanda.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohhhh.. ik moet meteen weer aan dat dansje denken, was in de beginperiode van de gifjes,,was hij ook altijd te laat met zijn houterige pasjes![]()
![]()
Brian, Kenny en Netty een uur uitlachenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian duurder is omdat je Kenny en Netty erbij krijgt.
En voor Netty moet het podium extra verstevigd worden !
Noteert wat extra gasten voor de straatbarbeque.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Brian, Kenny en Netty een uur uitlachen![]()
![]()
![]()
Priceless![]()
![]()
Leuk hè, al die herinneringen?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan de gifjes denken van het streetdansje en paaldansje van Amanda.
Daar heb ik wel wat geld voor over. Niet dik 2000 Euro, maar een tientje. Als er nog 199 gelijkgestemden zijn, hebben we een uitlachfeestjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
![]()
![]()
Priceless![]()
![]()
Over gifjes gesproken, dit vond ik toch altijd zo'n achterlijke beweging. Volgens mij deed hij dat om een tic te maskeren.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Lobasca het volgende:
Ohhhh.. ik moet meteen weer aan dat dansje denken, was in de beginperiode van de gifjes,,was hij ook altijd te laat met zijn houterige pasjes![]()
![]()
I'm in, ook voor 2 tientjes.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik wel wat geld voor over. Niet dik 2000 Euro, maar een tientje. Als er nog 199 gelijkgestemden zijn, hebben we een uitlachfeestje.
inzamelactie op komst..dit wil ik meemakenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Priceless![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat geld voor over. Niet dik 2000 Euro, maar een tientje. Als er nog 199 gelijkgestemden zijn, hebben we een uitlachfeestje.
hij heeft er ook duidelijk lol inquote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef Smash-it het volgende:
Zit even op die websites te kijken waar J gister moest optreden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp beter nu waarom ze zoveel geld vragen. Mijn god, wat een publiek.
Ik doe ook mee! 2 tientjes is prima!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Maar wat erg hè?quote:
Het is altijd even zoeken, ik heb zoveel gifjes van Mazaru.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
Nu moet ik weer aan de gifjes denken van het streetdansje en paaldansje van Amanda.
Wat een plorkig ding was het toch ook.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is altijd even zoeken, ik heb zoveel gifjes van Mazaru.
[ afbeelding ]
ik wil ook lachenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |