In het zwart/grijs waren ze ook wel mooi.
quote:je moet ervan houden, ik persoonlijk vind ze niet mooi maar als je ze mooi vind haal je ze toch gewoon!!
Op zaterdag 09 maart 2002 23:44 schreef vogeltje het volgende:
ik liep laatst door de Kalverstraat en zag daar een paar mooie schoenen van Diesel (wel 109 euro). Wat vinden jullie ervan ondanks op de site vermeld staat dat het een damesmodel is?In het zwart/grijs waren ze ook wel mooi.
Ik ben daar wel eens geweest (ivm. aanleggen van netwerkje). Als je (daar) ziet voor welke prijzen die 'designer'-clothing over de toonbank gaat, lig je echt dubbel van het lachen
Daarom: voor mij geen 'designer' clothes, schoenen ('footware' ) of andere shit; gewoon common sense gebruiken bij de aankoop van dit soort artikelen.
Eerlijk gezegd vind ik zulke schoenen niet echt staan bij meisjes. Ik vind elegantere dingen veel mooier.
quote:kan je daar als particulier ook spulle halen???
Op zondag 10 maart 2002 00:35 schreef sooty het volgende:
Vooral doen, vooral kopen !
In Amsterdam heb je het World Fashion Trade Centre..
(Inkoopcentrum voor de detailhandel).Ik ben daar wel eens geweest (ivm. aanleggen van netwerkje). Als je (daar) ziet voor welke prijzen die 'designer'-clothing over de toonbank gaat, lig je echt dubbel van het lachen
Daarom: voor mij geen 'designer' clothes, schoenen ('footware'
) of andere shit; gewoon common sense gebruiken bij de aankoop van dit soort artikelen.
quote:In de Marikenstraat is wel een winkel waar ze Diesel schoenen hebben (tenminste vorige zomer), geen idee hoe ie heet. Zit in het lage stuk.
Op dinsdag 12 maart 2002 19:26 schreef EvilFaith het volgende:
Ik zoek die dus in het zwart/grijs. Kent iemand winkels waar ze die hebben? Liefst in nijmegen???
quote:Jah, die heb ik ook maar dan de hoge.. kickuh schoenen zijn het heh
Op donderdag 14 maart 2002 09:19 schreef vogeltje het volgende:
ik heb de zwart grijze gekocht !
quote:Er zijn meerdere zaken in Amsterdam die ze verkopen, ikzelf heb ze bij Invito gekocht.
Op donderdag 14 maart 2002 11:06 schreef EvilFaith het volgende:
Waar?!?! Ik zoek die zwart grijze maar kan ze nergens vinden. Welke winkel en in welke stad?
quote:Ik heb dezelfde als jou, je had ooit een plaatje van je schoenen gepost. Ze bevallen zéér goed moet ik zeggen!
Op donderdag 14 maart 2002 10:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah, die heb ik ook maar dan de hoge.. kickuh schoenen zijn het heh
Volgens mij zaten die zwarte Diesel schoenen in de winter collectie, succes met je zoektocht.
Check maar es de nieuwe adidas schoenen zonder veters wel een beetje rouwlijk maar heel vet zeker zonder sokken;)
Minder eurootjes en niet modegevoelig.. gewoon al 20 jaar mooi .
quote:Ik vind ze helemaal niet mooi. Maar ik ben dan ook echt geen sportschoen-drager. Ohja, die adidasjes en die puma's vind ik wel mooi trouwens.
Op zaterdag 09 maart 2002 23:44 schreef vogeltje het volgende:
ik liep laatst door de Kalverstraat en zag daar een paar mooie schoenen van Diesel (wel 109 euro). Wat vinden jullie ervan ondanks op de site vermeld staat dat het een damesmodel is?In het zwart/grijs waren ze ook wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |