nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
de tweede 'they're'. Moet gewoon 'are' zijn.
Als er een woord achterkomt wel. Je kan een zin niet afsluiten met 're.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:34 schreef Barca het volgende:
[..]
nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.
Even iets anders. Waar gaat ''diamant'' Afellay zijn carrière voortzetten na het EK?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.
De 2-0 was een inschattingsfout van Yarmash.
Maradonnaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef toma het volgende:
LIFE = LIFE lalalalalaaa
laladapdaplap LIFE!
Ik ben z'n zaakwaarnemer niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Even iets anders. Waar gaat ''diamant'' Afellay zijn carrière voortzetten na het EK?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als er een woord achterkomt wel. Je kan een zin niet afsluiten met 're.
Ik vind hem alleen, buiten de goal om, aanvallend niet echt geweldig deze wedstrijd. Hij handelt net iets te langzaam, waardoor hij steeds terug of breed moet spelen in plaats van vooruit. Hij heeft dan natuurlijk ook wel erg weinig ruimte aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuyt is trouwens wel iemand die je nodig kan hebben voor die positie als het middenveld te licht blijft. Kan zich zomaar gaan ontwikkelen op het EK tot basiskracht.
En nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Feyenoorder ben
Nee, in de aanvoegende wijs kan are niet afgekort worden tot 're tenzij het een complement heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
[..]
nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |