quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk clubje, volgend jaar helaas weer terug in de Championship.
Ik begin alvast met duimenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:57 schreef fanneke het volgende:
...winnen ze dus komende woensdag ook nog van Chelsea.
Dat deden ze vorig seizoen ook al. Is dat zo bijzonder?quote:
Volgens mij was dat hun eerste seizoen dat ze goed waren. Net als Wigan. Maar die laatste is nou een redelijk stabiele ploeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:15 schreef Angelob het volgende:
Reading begon toch vorig seizoen ook zo veelbelovend? En we weten hoe dat afgelopen is
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hun eerste seizoen dat ze goed waren. Net als Wigan. Maar die laatste is nou een redelijk stabiele ploeg.
Tsja, dat was 5 maanden terugquote:
Zijn behoorlijk wat voorbeelden van ja. Ipswich een aantal jaren terug ook, eerste jaar UEFA Cup gehaald, 2e jaar gedegradeerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hun eerste seizoen dat ze goed waren. Net als Wigan. Maar die laatste is nou een redelijk stabiele ploeg.
Superresultaat, maar Brown is eigenlijk niet eens tevreden en kwaad op de scheidsrechter.quote:
Reactie (video)quote:Hull boss Phil Brown accuses the referee of "ball watching" and missing two clear fouls on his defender Michael Turner during Liverpool's goals in the 2-2 draw at Anfield.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |