En voor de liefhebber een foto van Ted de Braak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:27 schreef zjroentje het volgende:
Promoveren de eerste 2 van de Serie B direct naar A?
Albinoleffe dan nog alle kans.
Dat blijf ik een vreemde regel vindenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:15 schreef DIGGER het volgende:
zjroentje:
Nr.1 & 2 promoveren direct. Nr. 3-6 spelen een play-off, mits het gat tussen nr. 3 en nr. 4 niet groter is dan 10 punten (zoals vorig seizoen).
In het seizoen 2006-2007 gemiddeld 2500.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Weet iemand hier hoeveel toeschouwers Albinoleffe gemiddeld trekt?
Net zo weinig als Chievo.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit seizoen 2748.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik zal me deze zomer eens serieus in B moeten gaan inlezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:27 schreef RayMania het volgende:
Hoe groot schat je de kansen in voor promotie van Parma, pfaf?
Serie B is wel een sterke competitie, of niet?
Maar dan heb je met Chievo erbij twee clubs zonder grote fanschare erbij. Dan komt DAM weer langs met dalende toeschouwersaantallen in Italië.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:27 schreef pfaf het volgende:
Morgen in Bergamo, zondag in Lecce.
Laat AL het maar winnen, lijkt me erg tof!
Dat was inderdaad wel een leuke wedstrijd geweest. Wat zijn trouwens nog meer leuke wedstrijden van Atalanta om bezoeken buiten de Milanese clubs? Ik zit er namelijk aan te denken om een wedstrijd van Atalanta mee te pakken volgend seizoen. En is het er wel eens uitverkocht (tegen de clubs uit Milaan bijv.)?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:30 schreef DIGGER het volgende:
En Barnet-Bee, ik kan nog 1 ander argument naast rariteit vinden, en dat is dan de ontmoeting met Atalanta.
quote:Daniele Dessena has pledged his future to Parma.
The Italy U21 midfielder said: "I hope Parma do not sell me because I want to help them get out of Serie B.
"I want to captain the club, though this can wait for a few years. Now, I just want to help Parma return to Serie A."
Leon lijkt nu steeds zekerder te worden!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:51 schreef pfaf het volgende:
Genoa wil daar Leon ook nog eens bij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |