maar dat hoeft toch ook niet, het werelddeel is toch wel duidelijk met deze groepsfoto?quote:
Ja...maar's nogal groot...quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:10 schreef redunzl het volgende:
[..]
maar dat hoeft toch ook niet, het werelddeel is toch wel duidelijk met deze groepsfoto?
+ de hint/foto met de stenen....
Je bent een goede zoekert...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Was eigenlijk niet zo moeilijk, in nog geen 10 minuutjes gevonden met al die hints
Escola = portugees, kolonie in Afrika = Mozambique of Angola, even de voetbalteams checken en je komt uit bij Angola, google met stenen en Angola: laatste hit eerste pagina gaat o.a. over zwarte stenen.
Eitje....(voor het eerst)
jaaaah, dat is !mquote:
Wel in Europa, maar niet in Duitslandquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:44 schreef redunzl het volgende:
iets in Duitsland?
ik heb daar vrij uitgebreid gezocht maar geen succes tot nu toe
ik had geen idee dat het iets met cement te maken zou hebben, dacht dat het om een waterzuiveringsinstallatie oid ging. heb vnl op kleur gezocht, veel zwitserland & duitsland in het beginquote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Helemaal goed, en ik maar denken dat jullie hem wel snel zouden vinden....
Ik wel. had er al velen gezien alleen deze niet...helaasquote:Op maandag 16 juni 2008 09:26 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik had geen idee dat het iets met cement te maken zou hebben, dacht dat het om een waterzuiveringsinstallatie oid ging. heb vnl op kleur gezocht, veel zwitserland & duitsland in het begin
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:38 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ik wel. had er al velen gezien alleen deze niet...helaas
is helemaal goedquote:
Is goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:54 schreef redunzl het volgende:
Crveno jezero (Red Lake), Kroatië
http://en.wikipedia.org/wiki/Crveno_Jezero
jaja, indrukwekkend geval, in GE lijkt de wand veel minder steil en hoogquote:(mooi hè...heb je de dia's ook bekeken?)
Kwam hem een tijdje terug toevallig tegen...heb 'm toen bewaard. Ik vind dat soort dingen erg mooi...soms kom ik via dit soort zoektochten ook op Serendip vragen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:22 schreef redunzl het volgende:
[..]
jaja, indrukwekkend geval, in GE lijkt de wand veel minder steil en hoog
dat is 'm!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |