Dit is toch werkelijk te bespottelijk voor woorden?quote:AMSTERDAM - Het Amsterdamse CDA gemeenteraadslid Lex van Drooge is onlangs tijdens een KLM-vlucht van Istanboel naar Amsterdam verzocht elders in het vliegtuig plaats te nemen, omdat zijn toevallige moslimbuurvrouw er bezwaar tegen had naast een man te zitten.
Lees hier verder: http://www.telegraaf.nl/b(...)moslima__.html?p=2,1
Raar weer wel dat ze alleen reisde. Nou ja, het kan ook een mooie smoes zijn om zelf wat meer ruimte te hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Je weet toch van tevoren dat die kans erin zit als je in je eentje ergens naartoe vliegt?
goed plan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef Loedertje het volgende:
De KLM moet gewoon aan zo'n mevrouw twee zitplaatsen gaan aanbieden, koopt ze de lege stoel naast haar ook maar als zij alleen wil zitten.
Mijn idee jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Buk maar verder, mijn Nederlandse medeburgers.
Idd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef Loedertje het volgende:
De KLM moet gewoon aan zo'n mevrouw twee zitplaatsen gaan aanbieden, koopt ze de lege stoel naast haar ook maar als zij alleen wil zitten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:49 schreef Knipoogje het volgende:
Wat hebben al die kleine berichtjes nou voor nieuwswaarde? Moslim dit moslim dat. Gezeik allemaal
Zo begonnen ze in de jaren 30 ook. Jood dit Jood dat. Is Fok het verlengstuk van Wilders ofzo
Veel kleintjes maken één grote. Straks gaan ze nog geloven dat ze het recht hebben om maar van ons te eisen dat wij altijd en overal rekening met hen moeten houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:49 schreef Knipoogje het volgende:
Wat hebben al die kleine berichtjes nou voor nieuwswaarde? Moslim dit moslim dat. Gezeik allemaal
Zo begonnen ze in de jaren 30 ook. Jood dit Jood dat. Is Fok het verlengstuk van Wilders ofzo
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Op de kosten van burger vliegen en dan moeilijk doen over ergens anders gaan zitten.
Ja iemand die op basis van z'n geloof niet naast een man wil zitten, gratis upgraden naar business class. Ik vrees dat er dan opeens een heleboel mensen gelovig worden voor de duur van een vliegreisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:51 schreef Sowflow het volgende:
Waarom hij weg en zij niet? Zij heeft er toch last van?
Ja. Een KLM-medewerkster die geen zin heeft moeite te doen toont aan hoe slecht het met Nederland gesteld is. Net een derdewereldland. Jemig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:54 schreef Lekiamh het volgende:
Van de zotte weer dit. Het zijn deze kleine tekens die aangeven hoe slecht het met Nederland al gesteld is.
als ik die man was geweest, had ik iets te hard gezegd dat men maar moet zorgen voor een andere plek voor die vrouw.quote:Het opmerkelijke verzoek van de alleen reizende moslima, die zelf geen woord richtte tot Van Drooge, is tijdens de vlucht voor andere passagiers onopgemerkt voorbijgegaan.
aan de andere kant zorgen al die kleine berichtjes ook steeds voor wat meer haat, denk dat ie dat bedoelt..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Veel kleintjes maken één grote. Straks gaan ze nog geloven dat ze het recht hebben om maar van ons te eisen dat wij altijd en overal rekening met hen moeten houden.
Reageer je ook zo als een Christen niet naast een moslim wil zitten?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:58 schreef Super7fighter het volgende:
De Turkse vrouw staat in haar recht. De (dure) klant is immers de koning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |