Ze weten wel waar mijn huis woontquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Morgen komen ze terug met een jerrycan ofzo.
Maar weten ze ook waardie slaapt?quote:
Ach als ze mijn fiets niet eens de gracht in durven smijten denk ik dat ze niet veel gaan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Niet om je te verontrusten natuurlijk.
Dan zijn het gewoon van die helden die in hun eentje bibberen, en met z'n tweeen groter voor proberen te komen dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach als ze mijn fiets niet eens de gracht in durven smijten denk ik dat ze niet veel gaan doen
Kunnen hard aankomen hoor.quote:
Er lag ook nog een honkbalknuppel in de bijkeuken, maar op zo'n moment denk je daar niet aanquote:
En dan hadden ze 'em een steegje verderop van z'n fiets en 5 euro berooft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Fiets dan een stukje verder, nu weten ze gelijk waar je woont.
ik ben wel eens met een honkbalknuppel achter inbekers aangerendquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er lag ook nog een honkbalknuppel in de bijkeuken, maar op zo'n moment denk je daar niet aan
Pff, die loze dreigementen van 2 van die kutsjonnies.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En dan hadden ze 'em een steegje verderop van z'n fiets en 5 euro berooft.
En bedankt.quote:Ik duw ze alletwee tegen een auto aan en race door naar mijn huis
Ligt eraan, als het van die sjonnies a la arm knapt straks uit m'n mouw-type zijn begin je denk ik vrij weinig. Domme kracht x2 vs. 1.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, die loze dreigementen van 2 van die kutsjonnies.
Waarschijnlijk is TS ook wat ouder, ik was op het moment dat ze me vastpakten al gestopt.
Haha jij rijdt in een toyota priusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:39 schreef NED het volgende:
[..]
En bedankt.
PM me je gegevens maar even, want ik wil dit wel even afhandelen met jouw verzekering.
Ik heb er niet om gevraagd voor schade aan mijn auto
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het van die sjonnies a la arm knapt straks uit m'n mouw-type zijn begin je denk ik vrij weinig. Domme kracht x2 vs. 1.
quote:
Ik ga je neer meppen, schavuitquote:
In dat geval net zoals bij aanvallende vogels doen. Jezelf groot maken en 1 van de 2 zo'n enorme duw geven dat-ie even van de kaart is en dan gewoon op de 2e aflopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.
Maar ik kan het mis hebben.
Nee die wonen hier niet, hiernaast is wel zo'n tokkie buurt white-trash etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.
Maar ik kan het mis hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |