abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58879244
Dus daarom zijn de bewoners volgende week weer in de Villa: om een pilot op te nemen.
Ik snap alleen niet waarom. Er zijn toch genoeg beelden om iets te monteren?.

Ex-bewoners als coach zie ik ook niet zitten. Hebben ze het talent om mensen te begeleiden?

Ach, ik zie een tweede DGK helemaal niet zitten. Al die scripts, ik heb er mijn buik vol van.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:00:18 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58879282
ik wil alleen nog een gouden kooigevecht. waar mensen net zolang moeten vechten totdat er een levende winnaar is. hoeft maar een paar uur te duren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58879297
Brian als coach
JdM raakt het spoor bijster.

B: vertellen wat A allemaal fout doet.
A: maar.....(wil uitleg geven)
B: ga nu niet in defens
A: maar hoe bedoel je het
B: precies zo ik het bedoel
A: owkee.....

Brian als coach
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:02:12 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58879317
brian is viééésss!!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58881533
Ook hier wordt Huub weer genadeloos en finaal gepasseerd door Brian.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58881833
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:
Ook hier wordt Huub weer genadeloos en finaal gepasseerd door Brian.
Het geeft maar weer eens aan wie het oogappeltje van De Mol is. Brian miljonairs laten begeleiden is hetzelfde als Huub een baan aanbieden bij de Bond tegen Vloeken of Jaap Sonja Bakker-boeken laten promoten.
pi_58882030
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het geeft maar weer eens aan wie het oogappeltje van De Mol is.
De Mol denkt ook zakelijk, want je kan beter iemand als Brian onder je hebben werken, dan een Huub.
quote:
Brian miljonairs laten begeleiden is hetzelfde als Huub een baan aanbieden bij de Bond tegen Vloeken of Jaap Sonja Bakker-boeken laten promoten.
Dit is onzin wat jij nu uitkraamt, want Brian zit het langste in de kooi en hij heeft veel geleerd. Ik heb die Brian in de loop der tijd op een positieve manier zien veranderen, dus hij kan prima de miljonairs begeleiden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58885404
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:54 schreef yvonne het volgende:
Brian als coach
Net als bij Mikey natuurlijk
Ach ja, JdM moest nog wel een goedmakertje hebben voor Brian natuurlijk.
hou je fucking schmoel

leuk voor de nieuwe kandidaten

en ook nog....... laat me uitpraten

ga je me boos maken
pi_58885437
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Mol denkt ook zakelijk, want je kan beter iemand als Brian onder je hebben werken, dan een Huub.
[..]

Dit is onzin wat jij nu uitkraamt, want Brian zit het langste in de kooi en hij heeft veel geleerd. Ik heb die Brian in de loop der tijd op een positieve manier zien veranderen, dus hij kan prima de miljonairs begeleiden.
pi_58885839
En het sportmannetje Hans Nijman. John de Mol kiest zijn sportmatties wel uit!
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=291139&Page=3&Period=0&So=0&q=lambal4&View=compact&compact=0&UserName=&CatID=0&BM=291396&PP=2&Cnt=132

Tuurlijk wil John de Mol dit onsportieve zooitje blijven steunen.
Het is John de Mol hé? Weet je meteen wat je krijgt!

Huub heeft meer karakter in zijn pinknagel dan het hele vernaggelde zooitje bij elkaar.
Zwakke broeder die Brian! Zwakke trainer die Hans. Karakterloos!
En maar bedreigen en bedreigen. BELACHELIJK! Blijf je Brian vooral steunen John!
Een spotman gaat namelijk NOOIT de ring in tegen een ongelijkwaardige tegenstander. Zo kun je beter oude omaatjes op straat in elkaar rossen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:05:25 #37
16715 Mylene
*schatje*
pi_58887976
Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat sommige mensen enkel de uitzendingen op tv hebben gekeken en daardoor vrijwel alleen maar de mooie kanten van Brian hebben gezien. Deborah Flens heeft die jongen neergezet die totaal niet strookte met de werkelijkheid. Hij is agressieveling die zijn vriendin Amanda voortdurend heeft geïntimideerd en gekleineerd. Als hij een discussie van haar niet kon winnen was het meteen 'wil je je kop nu houden', 'wil je dat ik boos word?' en 'wil je dat ik de boel kort en klein sla?'. De beelden op de streams waren op zijn zachts gezegd niet mooi. Die uitspattingen waren eerder regel dan uitzondering. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Amanda in een setting zonder camera's allang had geslagen.

Die moeder Netty is ook een lekkertje. Toen Amanda zich door Huub had laten likken en Brian haar had betrapt en hij haar vervolgens in het gezicht spuugde en sloeg schreef Netty in een brief aan Amanda dat het haar goed deed dat haar zoon Brian dat had gedaan.
pi_58888085
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat sommige mensen enkel de uitzendingen op tv hebben gekeken en daardoor vrijwel alleen maar de mooie kanten van Brian hebben gezien. Deborah Flens heeft die jongen neergezet die totaal niet strookte met de werkelijkheid. Hij is agressieveling die zijn vriendin Amanda voortdurend heeft geïntimideerd en gekleineerd. Als hij een discussie van haar niet kon winnen was het meteen 'wil je je kop nu houden', 'wil je dat ik boos word?' en 'wil je dat ik de boel kort en klein sla?'. De beelden op de streams waren op zijn zachts gezegd niet mooi. Die uitspattingen waren eerder regel dan uitzondering. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Amanda in een setting zonder camera's allang had geslagen.

Die moeder Netty is ook een lekkertje. Toen Amanda zich door Huub had laten likken en Brian haar had betrapt en hij haar vervolgens in het gezicht spuugde en sloeg schreef Netty in een brief aan Amanda dat het haar goed deed dat haar zoon Brian dat had gedaan.
Klopt, bij mij in mijn omgeving kun je dat contrast ook mooi zien. De mensen die net als ik ook DGK een beetje via de streams en het internet hebben gevolgd denken allemaal hetzelfde over Brian als ik. En de mensen die enkel naar de tv-uitzendingen hebben gekeken vonden Brian zo'n goede jongen: "Jammer dat hij niet gewonnen heeft he " Dat beleid van Febo is dus wel succesvol geweest.
pi_58896026
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat sommige mensen enkel de uitzendingen op tv hebben gekeken en daardoor vrijwel alleen maar de mooie kanten van Brian hebben gezien.
Ik heb het idee dat je dit bericht aan mij richt
quote:
Deborah Flens heeft die jongen neergezet die totaal niet strookte met de werkelijkheid. Hij is agressieveling die zijn vriendin Amanda voortdurend heeft geïntimideerd en gekleineerd. Als hij een discussie van haar niet kon winnen was het meteen 'wil je je kop nu houden', 'wil je dat ik boos word?' en 'wil je dat ik de boel kort en klein sla?'. De beelden op de streams waren op zijn zachts gezegd niet mooi. Die uitspattingen waren eerder regel dan uitzondering. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Amanda in een setting zonder camera's allang had geslagen.
Die Brian heeft inderdaad ook genoeg lopen flippen, dat is niet goed te praten, maar door de tijd heen heb ik Brian wel op een positieve manier zien veranderen.
De mensen van de redactie zien de bewoners echt zoals ze zijn, zo heeft Huub ook genoeg narigheid uit gehaald en als je alles op een weegschaaltje legt dan is Huub gewoon de bekende slechterik en Brian de goodguy-soapie.
quote:
Voor een moeder is dat gewoon heel naar om te zien. Het beste was geweest als Netty haar gedachten voor zich had gehouden. Misschien had ze die brief ook wel meteen geschreven en gepost toen het net gebeurd was, dat zijn namelijk vaak gemaakte fouten.
pi_58896787
Ach ja Brian met zijn ibg groep
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_58897531
Hij heeft DGK verloren!
Wie wil er nou coaching van die looser?
Make my day!
pi_58897606
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:00 schreef agter het volgende:
Hij heeft DGK verloren!
Wie wil er nou coaching van die looser?
Niemand?
pi_58897637
1“Hé laat die focking shit achter je brodder, laat ze zeiken brodder, kom gewoon naar huis toe brodder. Fokking kut programma brodder Kben verdrietig brodder.. ik slaap vanacht niet brodder.. ik voel me kut brodder.. ik weet hoe je je voelt brodder.. je hoeft geen a-b-c te zeggen brodder “

(Kenneth was een witte Martin Luther King in het telefoongesprek volgens de coach in spe.)

Wanneer je in dit gebrabbel dezelfde verbale vaardigheden hoort als van Martin Luther King, tevens de idealistische visie over een betere wereld die hij in zijn toespraken naar buiten bracht, kan er toch wel gezegd worden dat iemand niet zo goed is in het inhoudelijk begrijpen van teksten/gesprekken.
quote:
Die Brian heeft inderdaad ook genoeg lopen flippen, dat is niet goed te praten, maar door de tijd heen heb ik Brian wel op een positieve manier zien veranderen.
De agressie nam toe ipv af.
A kon alleen nog maar beamen wat hij zat te verkondigen, alle kritiek die hij op haar had geduldig aanhoren en wel op de manier zo hij het wilde, zo niet werd er gedreigd met een woedeaanval en/of slaan.
Net voor het einde was de butler nog een slachtoffer van zijn fysieke geweld omdat die het lef had hem tegen te spreken .
Doordat hij steeds meer uit de wind gehouden werd ,werden de daadwerkelijke uitbarstingen minder, maar de ingehouden woede sterker.
pi_58897685
oeps, iets fout gegaan met de quote.
pi_58959560
Ja en JdM wil Huuber de puup ook ergens voor gaan inzetten. Maar waarvoor is niet bekend
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:10:20 #46
521 ruby
Hell yeah!
pi_58960721
Ik geloof dat John de Mol het spoor bijster is geraakt. Brian als coach....uhuh.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_58960735
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja en JdM wil Huuber de puup ook ergens voor gaan inzetten. Maar waarvoor is niet bekend
Jawel hoor, hij wil een pilot opnemen met Jaap en Huub heeft hij gezegd.
En voor Amanda wordt vast ook nog wel iets gevonden. Als in de tweede gouden kooi ook elke week feesten met hoeren moeten worden georganiseerd om de nieuwe Huub vreemd te laten gaan, dan wil zij vast wel langskomen.

Zou Brian ook direct worden afgevoerd als het nieuwe lievelingetje van de productie zijn coaching niet op prijs stelt?
pi_58993973
Op zich wel raar van John de Mol. Die vent is zo slim en ik kan me weinig dommere, opgefokte en kansloze mensen bedenken dan Brian.

Wat deed hij eigenlijk voor werk voordat hij in de gouden kooi ging?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:57:26 #49
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_59007949
2,2 miljoen keer gestemd ???? hoeveel kost een smsje, 60 cent toch??
Das dus 1,32 miljoen wat het even heeft opgeleverd aan smsjes.......
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:53:09 #50
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_59010529
En dat is dan het uit te betalen bedrag aan Jaap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')