Het geeft maar weer eens aan wie het oogappeltje van De Mol is. Brian miljonairs laten begeleiden is hetzelfde als Huub een baan aanbieden bij de Bond tegen Vloeken of Jaap Sonja Bakker-boeken laten promoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:
Ook hier wordt Huub weer genadeloos en finaal gepasseerd door Brian.
De Mol denkt ook zakelijk, want je kan beter iemand als Brian onder je hebben werken, dan een Huub.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het geeft maar weer eens aan wie het oogappeltje van De Mol is.
Dit is onzin wat jij nu uitkraamt, want Brian zit het langste in de kooi en hij heeft veel geleerd. Ik heb die Brian in de loop der tijd op een positieve manier zien veranderen, dus hij kan prima de miljonairs begeleiden.quote:Brian miljonairs laten begeleiden is hetzelfde als Huub een baan aanbieden bij de Bond tegen Vloeken of Jaap Sonja Bakker-boeken laten promoten.
hou je fucking schmoelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:54 schreef yvonne het volgende:
Brian als coach
Net als bij Mikey natuurlijk
Ach ja, JdM moest nog wel een goedmakertje hebben voor Brian natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Mol denkt ook zakelijk, want je kan beter iemand als Brian onder je hebben werken, dan een Huub.
[..]
Dit is onzin wat jij nu uitkraamt, want Brian zit het langste in de kooi en hij heeft veel geleerd. Ik heb die Brian in de loop der tijd op een positieve manier zien veranderen, dus hij kan prima de miljonairs begeleiden.
Klopt, bij mij in mijn omgeving kun je dat contrast ook mooi zien. De mensen die net als ik ook DGK een beetje via de streams en het internet hebben gevolgd denken allemaal hetzelfde over Brian als ik. En de mensen die enkel naar de tv-uitzendingen hebben gekeken vonden Brian zo'n goede jongen: "Jammer dat hij niet gewonnen heeft hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat sommige mensen enkel de uitzendingen op tv hebben gekeken en daardoor vrijwel alleen maar de mooie kanten van Brian hebben gezien. Deborah Flens heeft die jongen neergezet die totaal niet strookte met de werkelijkheid. Hij is agressieveling die zijn vriendin Amanda voortdurend heeft geïntimideerd en gekleineerd. Als hij een discussie van haar niet kon winnen was het meteen 'wil je je kop nu houden', 'wil je dat ik boos word?' en 'wil je dat ik de boel kort en klein sla?'. De beelden op de streams waren op zijn zachts gezegd niet mooi. Die uitspattingen waren eerder regel dan uitzondering. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Amanda in een setting zonder camera's allang had geslagen.
Die moeder Netty is ook een lekkertje. Toen Amanda zich door Huub had laten likken en Brian haar had betrapt en hij haar vervolgens in het gezicht spuugde en sloeg schreef Netty in een brief aan Amanda dat het haar goed deed dat haar zoon Brian dat had gedaan.
Ik heb het idee dat je dit bericht aan mij richtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat sommige mensen enkel de uitzendingen op tv hebben gekeken en daardoor vrijwel alleen maar de mooie kanten van Brian hebben gezien.
Die Brian heeft inderdaad ook genoeg lopen flippen, dat is niet goed te praten, maar door de tijd heen heb ik Brian wel op een positieve manier zien veranderen.quote:Deborah Flens heeft die jongen neergezet die totaal niet strookte met de werkelijkheid. Hij is agressieveling die zijn vriendin Amanda voortdurend heeft geïntimideerd en gekleineerd. Als hij een discussie van haar niet kon winnen was het meteen 'wil je je kop nu houden', 'wil je dat ik boos word?' en 'wil je dat ik de boel kort en klein sla?'. De beelden op de streams waren op zijn zachts gezegd niet mooi. Die uitspattingen waren eerder regel dan uitzondering. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Amanda in een setting zonder camera's allang had geslagen.
Voor een moeder is dat gewoon heel naar om te zien. Het beste was geweest als Netty haar gedachten voor zich had gehouden. Misschien had ze die brief ook wel meteen geschreven en gepost toen het net gebeurd was, dat zijn namelijk vaak gemaakte fouten.quote:Die moeder Netty is ook een lekkertje. Toen Amanda zich door Huub had laten likken en Brian haar had betrapt en hij haar vervolgens in het gezicht spuugde en sloeg schreef Netty in een brief aan Amanda dat het haar goed deed dat haar zoon Brian dat had gedaan.
Niemand?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:00 schreef agter het volgende:
Hij heeft DGK verloren!
Wie wil er nou coaching van die looser?
| 1 |
De agressie nam toe ipv af.quote:Die Brian heeft inderdaad ook genoeg lopen flippen, dat is niet goed te praten, maar door de tijd heen heb ik Brian wel op een positieve manier zien veranderen.
Jawel hoor, hij wil een pilot opnemen met Jaap en Huub heeft hij gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja en JdM wil Huuber de puup ook ergens voor gaan inzetten. Maar waarvoor is niet bekend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |