bronquote:VERLIEZER ’GOUDEN KOOI’ KRIJGT TWEEDE KANS
John de Mol wil Brian helpen
Jaap en Huub maken pilot
„Als De Gouden Kooi inderdaad terugkomt op tv, zie ik Brian wel als coach van de nieuwe aspirant-miljonairs”, zegt John de Mol. „De komende dagen zal ik daar eens over denken.”
John wil ook een pilot opnemen met de winnaar van De Gouden Kooi, Jaap. De ’koning van de terror’ zorgde donderdagavond laat voor veel opschudding. Hij had de kijkers plechtig beloofd de helft van zijn geld af te staan aan een goed doel. „Dus is jullie stem op mij het meest waard”, riep hij nog.
Het goede doel, onthulde hij onverwacht na afloop van de persconferentie, was hij zelf. „Niet Stichting AAP, maar Stichting JAAP”, schuddebuikte de reus.
Ook met verliezer Huub, die als eerste van de vier finalisten moest vertrekken, ziet John het wel zitten. „Hij mag vanochtend in de krant lezen dat ik ook met hem een pilot wil opnemen.”
Jaap won het hoogste bedrag ooit in de geschiedenis van reality-tv: 1.351.000 euro. Ruim 1,5 miljoen mensen zagen de finale donderdagavond. Daarmee stond de ontknoping op nummer twee in de lijst van best bekeken programma’s. 26,6 procent van alle tv-kijkers zag op dat moment De Gouden Kooi.
Er stemden in totaal 2,2 miljoen mensen. „Dat was net zoveel als bij de eerste serie van Idols”, vertelt John de Mol.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:22 schreef Danny het volgende:
John de Mol probeert maatjes te blijven met die stiefvader van Brian?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Wat Marije zegt. Amanda vreesde wel even voor haar imago maar ze gaat naar de parenclub.
Good for her!
En ze wil ook wel in de Playboy, als het moet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
Wat Marije zegt. Amanda vreesde wel even voor haar imago maar ze gaat naar de parenclub.
Good for her!
Jaap had boeken klaarliggen waas Sonja haar ziel en zaligheid voor zou geven. Hij ging Sonja ver overtreffen toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze wil ook wel in de Playboy, als het moet!![]()
Brian als coach, dat is net zoiets als Jaap als diëtist.
Die actie van hem op het laatst was maar een trieste vertoning. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dennis had zeker meer potentie maar maakte geen keuzes. Hij koos voor Jaap, maar liet vervolgens Jaap alles maar doen terwijl Dennis zelf er een beetje achteraan hobbelde.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:06 schreef foradefora het volgende:
Waarom niks met Dennis?
Dennis was de enige die Huub helemaal gek had gemaakt en hem aan het huilen had gekregen.
Hij had ok zeker een goede actie op het laatst, ik vind dat Dennis het spel als 1 van de beste heeft gespeelt.
Alleen jammer dat hij ater steeds meer achter nadia ging aanlopen
Ik heb het niet intensief gevolgd, maar wat ik van die Dennis gezien heb noem ik niet het spel slim spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:06 schreef foradefora het volgende:
Waarom niks met Dennis?
Dennis was de enige die Huub helemaal gek had gemaakt en hem aan het huilen had gekregen.
Hij had ok zeker een goede actie op het laatst, ik vind dat Dennis het spel als 1 van de beste heeft gespeelt.
Alleen jammer dat hij ater steeds meer achter nadia ging aanlopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |