Ik checkte om 12.45 uur en toen was het dus al uitverkocht.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:05 schreef Jojogirl het volgende:
Is het dan toch nog zo snel gegaan?
Couldn't agree more.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:09 schreef Jojogirl het volgende:
Grr. Marktplaats eikels, daar heb ik zo'n hekel aan. Maar nu ik dit hoor ben ik nog blijer dat ik ze wel heb. 2006 in 013 was echt zo tof.
Ik heb nog even gekeken, mijn drie kaarten zijn besteld om 11.18 uur. Oftewel... Ik ben een lucky bastard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:14 schreef Felixa het volgende:
Ik keek gisteren om 10.07u en toen waren er al geen kaarten meer.
Maar Yozzz schrijft dat hij om 11u nog kaarten had dus misschien waren er toen nog wat kaarten vrijgegeven van mensen die de betaling niet op tijd rond kregen o.i.d.
En in de Oude Zaal gaan zelfs maar 700 mensen dus dat is echt erg weinig.
Als die Bob uit Tilburg nog steeds meeleest en toevallig wéér een kaartje over heeft: ondergetekende is nog op zoek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:23 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, voor 2006 wil ik Bob uit Tilburg nog bedankenDie las hier toen dat het me niet gelukt was kaartjes te kopen (voorverkoop totaal niet gezien en vergeten met m'n zwangere hoofd) en mailde me toen dat ik de kaartjes die hij overhad kon kopen. Echt superlief van een volslagen vreemde
Als je nog steeds meeleest:
![]()
superactie
![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:07 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Als die Bob uit Tilburg nog steeds meeleest en toevallig wéér een kaartje over heeft: ondergetekende is nog op zoek.
quote:Let op: dit concert is verplaatst naar The Max en daarom niet uitverkocht zoals eerder werd aangekondigd. De extra kaarten gaan op donderdag 1 oktober om 10.00 uur in de verkoop via Ticket Service.
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=2&offset=12&artikelid=157393&disciplineid=muziek&agendaitemid=157392
Mijn dag is weer helemaal goed.quote:
Oude Zaal heeft een capaciteit van 700, the Max 1.500.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Yozzz het volgende:
Schelen de Oude Zaal en The Max veel qua aantal toeschouwers? Ik ben eigenlijk nog nooit in de Oude Zaal geweest
In 2006 speelde hij in de Dommelsch Zaal in 013. Daar kunnen 2200 mensen in en dat vond ik toch ook redelijk 'intiem'.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:43 schreef Yozzz het volgende:
In dat geval is het jammer dat er een intiem David Gray-concert aan me voorbij gaat
Ik denk dat hij in 2010 ook nog wel gaat touren en dan waarschijnlijk Europa.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:08 schreef Yozzz het volgende:
Ik loop ook maar een beetje te zeuren. Ik vind het nog steeds absurd dat iemand als David Gray slechts één concertje in Nederland speelt, en dan ook nog eens in de Melkweg
Houd ticketmaster nog even in de gaten, wellicht dat er nog een paar kaartjes vrijkomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Yozzz het volgende:
Reeds uitverkocht
Dat alle opkopers op marktplaats maar met hun kaartjes blijven zittenWat een late kaartverkoop trouwens, dat concert is dinsdag al!
Ik doel ook op het feit dat de kaartverkoop pas vorige week wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Houd ticketmaster nog even in de gaten, wellicht dat er nog een paar kaartjes vrijkomen.
Concert is verplaatst naar een grotere zaal, waarschijnlijk vanwege de redelijk grote vraag (en natuurlijk de zeer goede recensies die Draw the Line heeft ontvangen), vandaar dat er nog extra kaartjes beschikbaar kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |