Aldus Hoopquote:Ik ben nu al zeker 11 jaar zwaar alcoholist. Ik drink al die jaren per dag minimaal 8 halve liters +2 of 3 flessen wijn. Vaak drink ik echter ook meer, met als hoogtepunt een literfles whiskey,een halve krat bier en een halve fles jenever. Mijn leven is er eigenlijk kapot door en voor ik echt in de goot eindig (ik zit er een zijde draadje vanaf) heb ik besloten mijn leven terug te willen. Stoppen met drinken dus. Ook ben ik bang dat ik suikerziekte heb opgelopen want mijn ogen gaan hard achteruit, ik durf daar alleen nog niet voor naar de dokter te gaan. Geestelijk ben ik ook naar de klote van alle drank. Een sociaal leven heb ik al lang niet meer. Dat valt niet te combineren met drinken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef Re het volgende:
Een reeks is prima, als TS maar gewoon het vervolg topic opent
Ik ben best trots op hoe de mensen die hier reageren, en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ah ok heb ik overheen gelezen danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat Hoop zelf nieuw topic aan zal maken.
Raar gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat Hoop zelf nieuw topic aan zal maken.![]()
[..]
Ta voor de link naar het nieuwe topic anyway.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
- kebab werkelijk geproefd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:43 schreef Hoop het volgende:
Ohja misschien ook wel leuk om te benoemen wat het voor mij tot nu toe heeft gedaan:
- ik voel me veel beter als ik opsta
- ik kom nu al zekerder over
- ik heb de eerste lastige dingen die iedereen meemaakt in het leven aangepakt in plaats van te ontwijken
- ik heb het idee emotioneel stabieler te worden
Goed dat je voor jezelf een vorm van afleiding voor moeilijke momenten hebt gevonden!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 05:34 schreef Hoop het volgende:
Misschien ooit, achter vele manen en zonnen
Kleine update nog trouwens. Kreeg het net weer even moeilijk maar ben een flink stuk (hard) gaan fietsen. Als ik dan terug kom heb ik meteen weer de energie om het vol te houden Dan denk ik ook alleen maar eraan dat ik net mijn hart lekker heb laten werken en heb ik al helemaal geen zin meer om wat te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |