Beter dan Jan Smit gevalquote:Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
Lijkt zo net tarkan en carmen elektra :p
en heb je weerstand kunnen bieden ? zodat je zaterdag onbevoordeelt kan gaan kijken ?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag naar de voorstelling in de schouwburg, 5u lang.
Heb hem nu in de DVD speler zitten maar twijfel of ik hem nu vooraf juist WEL of NIET zou moeten kijken.
(Heb hem al ooit wel eens gezien, paar jaar terug)
Ooit gehoord van downloadenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:51 schreef Weemz het volgende:
Wow, ang3l, ik schrok even van de foto...
En kijk je SYTYCD nou gewoon via de fox site of ergens anders?
Cornald was gisteren ook al zo "complimenteus" over hemquote:Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef MisterO het volgende:
Dima Bilan, de winnaar van het Songfestival![]()
[ afbeelding ]
Zou hij homo zijn, of toch fout Russisch? Ik ga voor de tweede.
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexyquote:Op maandag 26 mei 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Die balzak doet 't 'm toch echt ook niet..
weer een punt waarop ik verschil met oost europaquote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexy
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexy
Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik niet alle zwembaden van Eindhoven uit mijn hoofd kenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, niet in de Tongelreep. Dan moet ik eerst een half uur fietsen ofzo. Er is een zwembad veel dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |