Ik ook hoor, dat is voor mij geen enkel probleem. Ik kan zelfs zinnen maken, waarin ook nog een bijzin in zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog complete zinnen maken op de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog complete zinnen maken op de zaterdagavond
Huh, wattesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat is voor mij geen enkel probleem. Ik kan zelfs zinnen maken, waarin ook nog een bijzin in zit.
Zuchtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
Maar het ging net zo leuk over Almelooooo hier, dat ik maar geswitched ben naar Herman Finkers
een bijzinquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat is voor mij geen enkel probleem. Ik kan zelfs zinnen maken, waarin ook nog een bijzin in zit.
Veel oefenen, dan lukt het ooit wel een keer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
een bijzinDat kan ik niet hoor...das wonderbaarlijk
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel oefenen, dan lukt het ooit wel een keer.
Last van je rug en op de bank hangenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:21 schreef Californium het volgende:
Maare mensen ik ga de comp uitgooien en ik ga nog even op de bank hangen,....last van me rugtot morgen denk ik
Fijne avond en weltrusten
Zoute natuurlijk, vers uit de magnetron. Wel 2 maanden over de datum, maar daar overkom je niks vanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor popcorn heb je, Piles?
slechts twee maanden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoute natuurlijk, vers uit de magnetron. Wel 2 maanden over de datum, maar daar overkom je niks van
Gezonde weerstandquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
slechts twee maanden?Ik heb eens van die energytabletjes (dextro energy) en die waren ruim twee jaar over datum, maar nooit ziek van geworden of zo
Dat is ook onmogelijk bijna, al dat suikerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
slechts twee maanden?Ik heb eens van die energytabletjes (dextro energy) en die waren ruim twee jaar over datum, maar nooit ziek van geworden of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |