waren jaquote:
Mijn tv heeft kuren, gaat niet lukken. Wat is er te zien?quote:
Festivak Express uit 1970 waarin rockbands in een trein door Canada trekken, veel bekende namenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn tv heeft kuren, gaat niet lukken. Wat is er te zien?
Hippies? Jackson Browne, James Taylor, Joni Mitchell, etc.? Ik gok maar wat, geen aankondiging gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Festivak Express uit 1970 waarin rockbands in een trein door Canada trekken, veel bekende namen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hippies? Jackson Browne, James Taylor, Joni Mitchell, etc.? Ik gok maar wat, geen aankondiging gezien
Very good !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Sliding doors.
ja zo vrij ben ik geweestquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je jezelf een puntje gegeven, qonmann? Want Amokzaaier gaf geen tussenstand
quote:is one of the most widely respected TV broadcasters and has become known as the face and voice of natural history documentaries. His career in broadcasting has stretched over more than a half a century to 1952.
Davidquote:
Yep !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:53 schreef conleche het volgende:
kim van kooten
Ja !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
IJzer?
Hukkie +1quote:
Ja man, Stock Aitken & Waterman. Puntje voor Qonmann.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:41 schreef qonmann het volgende:
Stock, Waterman & Aitken ?
Sabrinaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:56 schreef Hukkie het volgende:
Sabrina - Boys boys boys.
Graham Chapman, John Cleese, Eric Idle, Terry Gilliam, Michael Palin and Terry Jonesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Dit gaat niet lukken, denk ik. Ik laat 'm even openstaan en ik verzin een nieuwe vraag.
Monty Phyton ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:05 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Graham Chapman, John Cleese, Eric Idle, Terry Gilliam, Michael Palin and Terry Jones
Neu...sta net op maar ben gewoon thuisquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:19 schreef ChopperMick het volgende:
in dat geval zal ik een correctie uitvoeren. En ook goede morgen qon, lekker op tijd, ook aan het werken?
Nee ik vroeg wat de hoofdstad was van Turkije voor 1923. De naam Istanbul was er pas aan gegeven rond 1930. Maar idd, twijfelgevalletje, maar jij hebt genoeg puntenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:38 schreef qonmann het volgende:
Dat wist ik ook wel, maar die stad heet nu Istanbul, is van naam veranderd dus, dat gebeurt vaker.....Dan had je moeten vragen hoe heette Istanbul vroeger etc ..
Is ok, ik zal me niet meer druk maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:55 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Nee ik vroeg wat de hoofdstad was van Turkije voor 1923. De naam Istanbul was er pas aan gegeven rond 1930.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |