Een ene Vogelaar hoor ik nog wel een voorbij vliegen. Geen idee wat hij of zij doet in politiek Nederland. Tis toch te erg voor woorden! Pauw en Witteman is iets nieuws heb ik begrepen. Komt dat voor of na Nova? Nova zit tegenwoordig geloof ik ook niet meer op Ned. 3 of wel?! Er is wat veranderd afgelopen anderhalf jaar. Tis erg maar ik denk ook wel beter dat DGK is gestopt. Back to business!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ik heb precies hetzelfde.... net als de politiek.... plots blijken er gans andere bewindslieden het land te runnen...
Ja, als ze hem aanspreken op zijn intelligentie of zijn schaken zal het gesprek anders verlopen dan als ze meteen over zijn bizarre gedrag beginnen, want dan doet hij er nog een schepje bovenop ben ik bang.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat dat soort gedoe wel een beetje afgelopen is.... misschien een paar keer op z'n internet TV show als blijkt dat er geen hond kijkt.
Het hangt er denk ik ook vanaf hoe ze hem bejegenen.... hoe dommer de vragen hoe idioter ie doet.
Van mij mag tie een paar keer goed dronken worden; maar hoop wel dat tie z'n koppie blijft gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat die al ergens dronken onder de toog ligt... die heeft nog een paar maanden alcohol restrictie goed te maken.
mooiste moment ? de zanglessen van Brian !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef elzhhw het volgende:
mooiste momenten:
[1] verstoppertje voor juf Judith
[2] eric / huub : de nachtterror met kastopruimen en stofzuigen
[3] 1e acteerlessen
wat vinden jullie?
ik zie hem nog niet staanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww wat leuk... een interview op Fok dus..... Linkje?
Owww okay leuk keep us posted please.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zie hem nog niet staan
Maar ze heeft gebeld
Blurk ook, zie ik net
@Blurk vroeg ze bij jou ongeveer hetzelfde??
1. zangles Brian met ons dorp "thuissssss" (helaas is dat hilarische filmpje verwijderd)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef elzhhw het volgende:
mooiste momenten:
[1] verstoppertje voor juf Judith
[2] eric / huub : de nachtterror met kastopruimen en stofzuigen
[3] 1e acteerlessen
wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH die leraar schreeuwt MET JE DIKKE REET
staat jaap buiten
hoor hem hoi jaap
HAHAHA
Ze vroeg zóveel, we hebben heel lang zitten praten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zie hem nog niet staan
Maar ze heeft gebeld
Blurk ook, zie ik net
@Blurk vroeg ze bij jou ongeveer hetzelfde??
Kan ik wel bij helpen hoor, stuur me maar een pmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef elzhhw het volgende:
ik herinner me zo goed die 1e acteerlessen ... heb die dag blauw gelegen op mijn werk
{BTW toen bekent als anno-i-mus, maar ben daar het password kwijt van}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |