Dank zij de Huubfans heeft Jaap gewonnen. Of beter gezegd, dank zij de Brianhaters heeft Jaap gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel jammer dat sommige huubfans het minder sportief opnemen dan Huub zelf.
Was Maaikuulll ook Jaapfan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:05 schreef Ziet het volgende:
hahaha er wordt getoeterd met een brommer
Volgens mij moeten ze allemaal veel daar in de buurt zijn... Het nieuwe appartement van claire en huub is ook in Hilversum..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:57 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap is dus gewoon in de buurt van Hilversum, en blijft daar ook voorlopig....
Zattie er maar wel...vingertje Knevel, doet um flippenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:08 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig zit Brian nu niet in dit programma, anders wordt het weer zo eng sociaal wenselijk praatje...
Na afloop gebeuren dat soort dingen hè?quote:
Hek is nog steeds te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na afloop gebeuren dat soort dingen hè?![]()
Wat zenden jouw streams tegenwoordig uit?
quote:
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ik heb precies hetzelfde.... net als de politiek.... plots blijken er gans andere bewindslieden het land te runnen...
Ik heb Jaap nog nooit anders dan laf meegemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Afschuiven op programmamakers... heel laf Jaap!
Dat is pech ja, en gemiste leedvermaak.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef daWeasel het volgende:
Hoe leuk was het geweest als Brian had gewonnen en had hij deze vragen moeten beantwoorden terwijl ze beelden laten zien van de doucescene? Ga het bijna jammer vinden dat Jaap gewonnen heeft. Ik zie hem al zitten met overslaande lijzige stem en ingehouden woede......gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |