Ik ben nog aan het uitzenden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana....
Nou nu Nowlive Radio ook al uit de lucht....
Naah jammer dan.... ik zat al op de remixen te wachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De stream is te rot om op te nemen (hapert steeds)
En Yvonne op de radio. Wie ziet/hoort dat nou aankomen ?
Ik heb de streams al uren uit staan (alleen nog even gespiekt), maar ik heb dus wel twee wildlife streams op die plek lopen die normaal werd ingenomen door de DGK streams. Gewoon, zodat er wat in die ooghoek te zien valt.quote:
Ik heb het half gehoord, maar hoorde later pas dat zij Yvonne was....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Naah jammer dan.... ik zat al op de remixen te wachten.![]()
Was onze Deernige baggerfreule een beetje lief?
Ik luistert... wooow wat een slaapliedje...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uitzenden.Hoewel het vast niet boeiend is voor vele Fokkertjes.
Omdat de redactie ook moet afkickenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef AutumnTears het volgende:
Waarom zijn de streams nog aan??
De hele dag al slaperige alt. pop/rock. Playlissie nog ff aan het shapen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik luistert... wooow wat een slaapliedje...
ah dit klinkt beter....
yep...... en deze ook...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaaah, Huppeltje....is deze ook van kanjer Mazaru?
quote:
Dat denk ik ook, deze rol houdt hij nu.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop dat Jaap nu eindelijk eens een keer zichzelf is, maar dat zal wel niet. De rol die hij nu heeft aangemeten werkt denkt hij en hij durft gewoon zichzelf niet te zijn. Want voor de kooi was hij niemand en hij is als de dood dat hij dat weer wordt.
Peter R. de Vries zit er ook, ik ben benieuwd hoe hij erop gaat reagerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, deze rol houdt hij nu.
mmmmmmmmmmmmmark ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uitzenden.Hoewel het vast niet boeiend is voor vele Fokkertjes.
Ja hoor, ik was heel lief!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Naah jammer dan.... ik zat al op de remixen te wachten.![]()
Was onze Deernige baggerfreule een beetje lief?
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Fok is top zegt Sly.
Ben jij Mark?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je deze clip al gezien.Hij is mooi .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:11 schreef Urquhart het volgende:
Het doet me toch meer dan ik van tevoren dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |