Is het uberhaupt mogelijk dat een meisje zo gevoelig is dat ze niet tegen vingeren/beffen kan? Zijn er meer mensen die dit kennen/hebben meegemaakt?
Het is zeer zeker geen probleem, sex is fantastisch, we komen allebei aan onze trekken, vraag het mij alleen af.
quote:ik weet geen oplossing, maar ik weet wèl dat het mogelijk is.
Op zaterdag 09 maart 2002 22:19 schreef snoekiophetwww het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk dat een meisje zo gevoelig is dat ze niet tegen vingeren/beffen kan?
quote:Sluit ik me bij aan...
Op zaterdag 09 maart 2002 22:20 schreef n0.G3n het volgende:[..]
ik weet geen oplossing, maar ik weet wèl dat het mogelijk is.
Je kan er helaas ook vrij weinig aan doen.....alleen vraag ik me af of ze zichzelf weleens vingert en gaat dit wel goed
Wel vervelend. Je vriendin een beetje verwennen (en voorspel in het algemeen) vind ik toch een aangenaam onderdeel van het liefdes spel.
quote:Praat er eens over...
Op zaterdag 09 maart 2002 22:26 schreef snoekiophetwww het volgende:
Ik ken haar nog niet zo lang, daar heb ik het nog niet met haar over gehad... kan dus niet zeggen of ze zichzelf wel vingerd...
quote:Het voorspel kan wel hoor, maar het is in een iets andere vorm zegmaar. Zo vind ze het wel fijn om op mij te gaan zitten en dan heen en weer te bewegen zonder dat ik in haar zit. Dat is niet te gevoelig voor haar.
Op zaterdag 09 maart 2002 22:30 schreef -Wepeel2- het volgende:
Nee sorry. Ken het probleem niet. Wel vreemd dat je wel gewoon sex kan hebben, maar dan wordt de clitoris minder gestimuleerd dus dat zal dan wel weer de reden zijn.Wel vervelend. Je vriendin een beetje verwennen (en voorspel in het algemeen) vind ik toch een aangenaam onderdeel van het liefdes spel.
quote:Blijkbaar is het directe contact "te direct"?
Op zaterdag 09 maart 2002 22:19 schreef snoekiophetwww het volgende:
Mijn vriendin is zo gevoelig dat ze niet gevingerd of gebeft wil worden. Ze vind het wel fijn om een beetje tegen mij "aan te rijden" (sorry, klinkt beetje vaag, maar weet niet het juiste woord).
Speelsheid & tederheid zijn dus de sleutelwoorden denk ik. (En communicatie natuurlijk.)
En ik ben het met je eens dat voorspel iets heel belangerijks is. ;-)
Oh trouwens, er zijn meerdere manieren van gevoeligheid he? Is het te pijnlijk voor haar, of kietelt het te veel, of...?
Hoeft iig geen echt probleem te zijn, maar je moet wel goed op blijven letten dat je haar toch niet perongeluk op de clit raakt, want dan is voor haar de lol er gauw af.
ik mocht bv niet dieper met me vingers dan totaan me voorste kootje (2cm ofzo)
en bij beffen dan krokelt ze gewoon zo hevig dat ik elke x dat ik het probeer een klap met haar been in me gezicht krijg....
damnz....maar dat was vroeger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |