Swa's /bradda's/ homeys/rakkers/ kerels/ brede negerts dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:29 schreef teenstar het volgende:
ach joh wat is 1 euro nou:P en jah het klopt dat veel nederlanders op centjes letten:P maarja dat zit gewoon in onze aard:P kunnen wij ook nix aan doen:D:P
ik heb ook werkelijk geen idee watzijn probleem is:P:D rare mensen hier op fok of niet :Squote:
Wat ben jij snel van begrip zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:43 schreef teenstar het volgende:
ach jah laat maar praten:P kan wel meer hebben
Met jaarlijkse inflatiecorrectie misschien zelfs een kleine 3 gulden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar maar maar......
Dat is 2,20 gulden!!
In termijnen welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In termijnen wel![]()
Betaal ik je elke maand anders wel even 1 eurois primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over een kleine 9 jaar heb ik wel 100 euro van je
![]()
Wordquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef LordofWar86 het volgende:nederlanders ...
![]()
nederlanders en geld.........![]()
Nou behangplakker. Ik zou zeggen, laat de SS maar zien waaruit blijkt dat je netjes betaald aan Bever.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef beverton het volgende:
[..]
is primaover een kleine 9 jaar heb ik wel 100 euro van je
ja en anders schrappen we de verhoging toch gelijk weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus TS jongen had de klant makkelijk die euro cadeau kunnen doen.
is er wel, alleen klant komt 1 keer per jaar uit de grot om even te kamperen en prijs was opeens te hoog voor hem.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef teamlead het volgende:
duidelijk een chinees die nog steeds niet goed geintegreerd is... Prijzen verhogen zónder aankondiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |