Hier staat haarfijn uitgelegd wat dat isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Was dat? En is 2CV nu al ge-unbanned, trouwens?
Flauwquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hier staat haarfijn uitgelegd wat dat is
Op zich leuk, maar wat kost dat tegenwoordig? Wij zijn met z'n tweeën hè? Dan betaal je ook meteen dubbelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zouden jullie er trouwens van vinden om te gaan wokken bij Ni Hao? Geen kaas, en je kunt nog een beetje rondlopen en zo.
Echt goedkoop voor onbeperkt vreten, 18 euro geloof ik. Het is niet de gezelligste tent maar wel prima eten. En veel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar wat kost dat tegenwoordig? Wij zijn met z'n tweeën hè? Dan betaal je ook meteen dubbel
Ja, ik weet hetquote:
Hey, je krijgt nog een biertje van me.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:14 schreef Grulez het volgende:
Ik weet nog niet of ik kan...
Oja in dat geval...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, je krijgt nog een biertje van me.
"Vroegah" fietste ik dagelijks daar voor langs toen ik nog in Emmen naar school ging. Wat is het wereldje toch kleinquote:
Moet je echt eens doen. Ik ben best wel zo´n ouderwets type boer die niet snel van nieuwe dingen houdt, maar wokken ist imma gut!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Ik ben nog nooit bij een wok iets geweest, dus dat lijkt me eigenlijk wel leuk om eens te proberen!
Ik ook niet, zolang het maar vegetarisch kanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Ik ben nog nooit bij een wok iets geweest, dus dat lijkt me eigenlijk wel leuk om eens te proberen!
Eh, witte rijst?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar vegetarisch kan
Anyway, ik kan de 14e wel
Gelukkig betaal je wel altijd voor één als jullie zelf kokenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar wat kost dat tegenwoordig? Wij zijn met z'n tweeën hè? Dan betaal je ook meteen dubbel
Je kan ook je groenten laten wokken in een overdaad van saus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang het maar vegetarisch kan
Anyway, ik kan de 14e wel
Ik weet niet wat jij voor jezelf kookt, maar bij ons kost dat meestal niet meer dan 5,- p.p en dat is dan echt het maximumquote:Op zaterdag 24 mei 2008 06:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gelukkig betaal je wel altijd voor één als jullie zelf koken[ afbeelding ]
Dus je komt?quote:
Hey, ga jij eigenlijk niet mee? Je staat nog niet op m'n lijstje,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen. Ik ben best wel zo´n ouderwets type boer die niet snel van nieuwe dingen houdt, maar wokken ist imma gut!
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best knap, om jezelf voor 9 uur op een zaterdagochtend al voor schut te zetten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |