Aww, klote.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef teigan het volgende:
Ik kan de 14de niet, ik moet tot half 10 werken.. Herexamentraining....
Heb je ook een naam voor me?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die heeft een stoplicht voor de deur staan: groen = meteen aan de beurt, oranje = even wachten, rood = druk, of lang wachten, of een afspraak maken voor later.
Je ziet 'm dus meteen.
Je hoeft niet bang te zijn dat ze je haar rood oranje groen verven.
De 10 euro kapper heeft mij voor 10 euro geknipt, en waren leuke meiden. Vlak bij de boteringestraat, op een hoek. Alsje van het UMCG naar de parkeerkelder gaat kom je er langs.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef skiczukie het volgende:
Heei mensen, ik zoek een cheap-ass kapper in Groningen. Een of andere vage kapper-Turk maakt me ook niet, als het maar niet duur is.Iemand een tip?
Style, geloof ik. Zit iig vlak bij het water, naast die meubelzaak, Koning of zo.quote:
Ik. Vijftig cent.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef skiczukie het volgende:
Heei mensen, ik zoek een cheap-ass kapper in Groningen. Een of andere vage kapper-Turk maakt me ook niet, als het maar niet duur is.Iemand een tip?
Top.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:00 schreef freecell het volgende:
14 Juni is hier nog vrij
Wij gaan morgenvroeg erg vroeg weg voor een weekendje, dus ik denk niet dat je ons nog ziet voor het nieuwe topic. Maar zolang het op 14 Juni staat, mogen wij op de lijst blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |