quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:03 schreef Vidacz het volgende:
Maar je begrijpt dat dit onmogelijk is, hoop ik.
Het is heel goed mogelijk. De vraag is alleen of het geaccepteerd wordt. Dat kon wel wat lastiger worden, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:03 schreef Vidacz het volgende:
Maar je begrijpt dat dit onmogelijk is, hoop ik.
FC Brabant veegt Drenthe en Utrecht dan nóg harder van de mat dan PSV momenteel al doet bij Emmen en FC Utrecht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
- De kneuzenprovincies hebben nu ook een fatsoenlijke club.
Ja, in theorie is het mogelijk. Maar zie jij Tilburgers en Bredanaars één club aanhangen? Rotterdammers en Hagenezen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk. De vraag is alleen of het geaccepteerd wordt. Dat kon wel wat lastiger worden, ja.
Dus degradatie is automatisch ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Slechts 1 profclub per provincie toegestaan.
Het is tijd voor nieuwe supporters. Als de mensen dat niet accepteren dan komen ze maar niet. De nieuwe clubs moeten zich richten op gezinnen en/of vrouwen, wat sowieso al een trend is in het stadion.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:10 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Ja, in theorie is het mogelijk. Maar zie jij Tilburgers en Bredanaars één club aanhangen? Rotterdammers en Hagenezen?
Want..? Uit de meest onzinnige ideeen zijn de beste initiatieven voortgevloeid.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:14 schreef uitje4life het volgende:
dus, slotje!
Dat is in de Jupiler League al het geval dus er verandert in feite niets. Je voegt 1 levensvatbare en 1 competitie die aan de beademing ligt samen. Scheelt gelijk ook een hoop belastingcenten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:13 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Dus degradatie is automatisch ook onmogelijk.
Ik wilde net zeggen: Dat zijn ze in Friesland toch al gewend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een volkslied voor de wedstrijd! Wat een goed idee!
Geen Derby's meerquote:Nadelen:
- Geen.
Groningen - Frieslandquote:
Brabant heeft geen volkslied (volgens mij de enige provincie), dus slecht idee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een volkslied voor de wedstrijd! Wat een goed idee!
Jullie hebben toch zo een nummer van Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Brabant heeft geen volkslied (volgens mij de enige provincie), dus slecht idee.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jullie hebben toch zo een nummer van Guus Meeuwis
Ik vond het best een grappig topic, maar dit doet het toch de das omquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef MaxPower het volgende:
Zeeland zou je kunnen vormen uit RBC, NAC en Willem II.
Dat is toch geen derby man?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef Cruoninga het volgende:
. Zoals de volgende Feyenoord (dus dan ADO) fan het hier even helder uitlegt:
http://dumpert.nl/mediaba(...)terdamse_denker.html
RBC okee, maar NAC?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef MaxPower het volgende:
Zeeland zou je kunnen vormen uit RBC, NAC en Willem II.
Denk niet dat Heerenveen onder de naam Cambuur gaat spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef Cruoninga het volgende:
Geweldig idee. Ik stel voor om elke provincie te laten vertegenwoordigen door de club uit de hoofdstad. De overige clubs kunnen vervolgens worden opgedoekt en klaar.
Krijgen we de volgende competitie:
2. Cambuur Leeuwarden
http://dumpert.nl/mediaba(...)terdamse_denker.html
Doe dan maar "Het leven is goed in het Brabantse Land". Dat nummer van Meeuwis is een liefdesliedje en Hertog Jan is te oubollig (zoals 90% van al die provincieliederenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jullie hebben toch zo een nummer van Guus Meeuwis
Heerenveen is dan ook niet de hoofdstad van Friesland.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Denk niet dat Heerenveen onder de naam Cambuur gaat spelen!
Gaat wat lastig als het niet eens een stad is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Heerenveen is dan ook niet de hoofdstad van Friesland.
We moeten nog wel een beetje competetief zijn in Europa natuurlijk, dus de UEFA regels zijn leidend wat mij betreft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef methodmich het volgende:
Het is wel een grappig idee om over na te denken. Wil je ook de regel dat de spelers in die provincie geboren moeten zijn of mogen ze buitenlanders, letterlijk en figuurlijk, aantrekken?
Twente heeft jarenlang lopen vissen naar een fusie met Heracles, hoe stonden jullie daar destijds eigenlijk tegenover?quote:
*proest*quote:Nadelen:
- Geen.
Dan moet je in Brabant een flinke competitie spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
We kunnen ook provinciekampioenschappen instellen zoals in Brazilië.
Gewoon in elke provincie de 20 beste clubs oid. Eerst een stuk op 4 poules, dan een KO-toernooi er achteraan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan moet je in Brabant een flinke competitie spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |