Ik hoop het echt, nooit zien spelen, maar ik vertrouw jouw scoutingsrapportquote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
AEK is al bezig met het zoeken naar een opvolger van Papastathopoulos. Masturovic (of hoe heet die kale ook alweer) is de eerste gegadigde.
Maar lijkt er op dat AEK hem van de hand gaat doen dus.
Overigens heeft het Ajax bericht op nagenoeg elke site gestaan inmiddels. Oe. Spannend.
Wat hebben we nu eigenlijk bereikt met Stam? Helemaal niks.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ooijer net zo speelt als Jaap Stam in zijn eerste jaar bij Ajax mag hij van mij komen.
Hetzelfde als met Huntelaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hebben we nu eigenlijk bereikt met Stam? Helemaal niks.
Met Huntelaar hebben we ook niet veel bereikt...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hebben we alsnog maar 1 jaar er iets aan. Hebben we ook niks aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ooijer net zo speelt als Jaap Stam in zijn eerste jaar bij Ajax mag hij van mij komen.
2 Fruitschalen en een dennenappelquote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met geld koop je geen kampioenschaalquote:Op maandag 26 mei 2008 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Huntelaar brengt straks nog wat extra geld op.
Stam en Heitinga hadden toen hun handen vol aan onze blunderende backs.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouuuuuu.... Beiden zijn zelf ook niet vies van een steekje laten vallenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Stam en Heitinga hadden toen hun handen vol aan onze blunderende backs.
Heitinga werd met het seizoen beter, maar maakt ook nog (te)veel foutjes. Stam was gewoon op, dat gaf ie zelf ook aan, zijn fysiek was niet meer in orde. En hij werd er gewoon te vaak uitgelopen en dat was niet alleen de schuld van de backs.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Wooldoor het volgende:
Sinds we met Silva en Vertonghen al back spelen is de verdediging een stuk beter geworden. Als je dan Heitinga en Stam centraal had spelen denk ik dat we er een stuk beter voor hadden gestaan aan het eind van het seizoen.
feyenoord.netwerk.to. Zal wel niet betrouwbaar zijn, maar zou Pranjic een versterking zijn? Het zou nou niet bepaald de speler zijn waar we nu behoefte aan hebbenquote:Voor alle liefhebbers van Pranjic, 020 is zeer close bij een deal en verwacht binnen nu en 2 weken definitief rond te komen met hem.
Bron: iemand die zeer betrokken is bij de jeugdscouting van 020 (hij hoort niet alle A lijst spelers, maar toen ik over pranjic vroeg wist hij me bovenstaande te melden).
Zucht, net of het een met het ander te maken heeft.quote:
Ik wil kampioen worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |