zolang ze draaien staan ze nog aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:11 schreef elzhhw het volgende:
wie houdt de stream in de gaten voor als ze nog terugkomen ;-)
Ik heb ze maar uitgegooid.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zolang ze draaien staan ze nog aan![]()
blijven hopen
En die vorige heette nog wel zo mooi, de laatste COSquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Disana het volgende:
We hebben nu een COS en een CAS. Beetje jammer, ik had de traditie van de vaste COSsers nog graag wat doorgezet zien worden.
Ik doe mee!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
Nou nog één post hier dan. Ik stond in COS # 1, dan ook in CAS # 1.
Ja hee, de een kickt sneller af dan de ander hoor. Ik ben nog lang niet zoverquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die vorige heette nog wel zo mooi, de laatste COS
Ik ook, juist daarom. Ik zag geen COS meer en dacht dat iedereen in het wilde weg topics aan het openen was. Ik ben ook erg voor een centraal topic. Dat is lekker volgen. En aangezien COS commentaar op de streams is leek CAS mij gepast. Maar je mag hem dichtgooien hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Disana het volgende:
We hebben nu een COS en een CAS. Beetje jammer, ik had de traditie van de vaste COSsers nog graag wat doorgezet zien worden.
Ik gooi niks dicht hoor (ook al zou ik het kunnen). Ik kijk gewoon wel in allebei. Nou ja, tenzij een lieve admin ze wil samenvoegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik ook, juist daarom. Ik zag geen COS meer en dacht dat iedereen in het wilde weg topics aan het openen was. Ik ben ook erg voor een centraal topic. Dat is lekker volgen. En aangezien COS commentaar op de streams is leek CAS mij gepast. Maar je mag hem dichtgooien hoor.
Ja, dat snap ik. Ik werk zelf 's ochtends en daar kon ik toch al nooit kijken of lezen. Maar thuis had ik bijna altijd wel een plekje voor de streams op mijn scherm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, ik heb ze zeker gezien. Muchas gracias!. Voel me vereerd.
Maar een 2e DGK hoop ik te kunnen weerstaan.
Op mijn kantoor had ik mijn PC al zo aangepast dat ik geen FOK of Kooi meer kon kijken.
Toch de eigen gezette beveiliging er wel eens uitgesloopt om stiekem de COS te lezen.
Het was leuk maar heeft wel erg veel tijd gekost. Vooral het begin.
Ben wel eens om 5 uur 's nachts van kantoor gegaan...... dussssss
Nou, ik ben dit weekend in Oldenzaal..... (en ga nu weg)quote:Ach en weet je, een Huub komt er toch nooit meer.
Dat sowieso. Ik denk dat een vervolg altijd minder wordt. Dat was bij BB ook zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik werk zelf 's ochtends en daar kon ik toch al nooit kijken of lezen. Maar thuis had ik bijna altijd wel een plekje voor de streams op mijn scherm.
Ach en weet je, een Huub komt er toch nooit meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |