quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
Dat dus, de HUUB-haters zullen het topic wel komen verknallen
Er is zat voor je te lezen
Youtube is your friend!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:18 schreef Armani XL het volgende:
Ik word nu toch wel nieuwsgierig, staat er ergens een fragment online, waarop dat uitzonderlijk getalenteerde gepingel van Huub te bewonderen valt? En dan bedoel ik niet die eeuwige Mondscheinsonate
Ja nou! Petje af dat hij iemand een zware hersenschudding trapt die al op de grond ligt.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef JohnDope het volgende:
Die huub-fans zijn gewoon zwaar gepwned, hij eindigde zelfs onder Amanda en vervolgens werd Huub weer door Brian gepasseerd omdat Brian coach mag zijn voor de toekomstige miljonairs en dat is dus o.a. omdat Brian objectief gezien een veel relaxtere gozer is dan Huub...
Overigens is Brian de enige die nog wat gepresteerd heeft. Ik doel dan op dat kickboksen.
Nou, absoluut een prestatie om trots op te zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef JohnDope het volgende:
Die huub-fans zijn gewoon zwaar gepwned, hij eindigde zelfs onder Amanda en vervolgens werd Huub weer door Brian gepasseerd omdat Brian coach mag zijn voor de toekomstige miljonairs en dat is dus o.a. omdat Brian objectief gezien een veel relaxtere gozer is dan Huub...
Overigens is Brian de enige die nog wat gepresteerd heeft. Ik doel dan op dat kickboksen.
Ah bedankt, ik moet toegeven dat het beter klinkt, dan ik in eerste instantie had vermoed. Maar uit sommige reacties her en der kreeg ik de indruk, dat we hier op z'n minst te maken hadden met de reïncarnatie van Horowitzquote:Op zondag 25 mei 2008 21:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Youtube is your friend!
Nutcracker ga ik even verder voor zoeken, dat is toch wel mijn ultieme favoriet.
Ja, ik heb zelden zo'n sportief persoon als Brian gezien. Dat natrappen was echt grote klassequote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! Petje af dat hij iemand een zware hersenschudding trapt die al op de grond ligt.
That's the spirit !
[ afbeelding ]
Uitslag NO CONTEST
Dat laffe gebakkie kwam terug in de villa met een beker, en de schreeuw "GEWONNEN!! "
Braak braak braak kots kots kots
Ach, zélf is-ie toch ook niet vies van een beetje 'ongezouten' commentaarquote:Op maandag 26 mei 2008 00:40 schreef avonne het volgende:
Wat doet Brian nou weer in dit topic?
Welkom op FOK!, Huub
Men is hier niet mals als het op commentaar leveren aankomt, maar... dat is Fok!
Schrikt dat af, of kun je daar wel tegen?
Deze post moet je altijd bljiven koesteren he, het is immers je eerste op FOK!quote:Op maandag 26 mei 2008 01:16 schreef DGKHuub het volgende:Ongezouten? liefst toch met een sausje er bij dan
Je zult iig niet opvallen tussen de meeste fokkers hier, fles wijn in de ene hand en je andere hand op de F5 toets.quote:Op maandag 26 mei 2008 01:16 schreef DGKHuub het volgende:Ongezouten? liefst toch met een sausje er bij dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |