Brian had keihard en lang voor die wedstrijd getraind, dat gaat echt niet van zelf.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! Petje af dat hij iemand een zware hersenschudding trapt die al op de grond ligt.
That's the spirit !
[ afbeelding ]
Uitslag NO CONTEST
Dat laffe gebakkie kwam terug in de villa met een beker, en de schreeuw "GEWONNEN!! "
Braak braak braak kots kots kots
Brian heeft veel gepresteerd, zijn Nederlands opgehaald en zelfs aan het rijmen geslagen. Het was in de dichterswereld een zware opponent ¿ Ach gossie moet je maar denken.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef JohnDope het volgende:
Die huub-fans zijn gewoon zwaar gepwned, hij eindigde zelfs onder Amanda en vervolgens werd Huub weer door Brian gepasseerd omdat Brian coach mag zijn voor de toekomstige miljonairs en dat is dus o.a. omdat Brian objectief gezien een veel relaxtere gozer is dan Huub...
Overigens is Brian de enige die nog wat gepresteerd heeft. Ik doel dan op dat kickboksen.
quote:
Nogmaals Huub was de agressor in huis. Hij was altijd diegene die de lichamelijke confrontatie zocht, als dit in het echte leven was gebeurd, was het allang tot een grote vechtpartij gekomen en dan gaan die 2 echt niet nadenken dat de 1 is afgetraind en de ander niet, want ze waren er beide zeker weten voor gegaan.quote:Een sportman heeft in ieder geval de illusie dat hij na twee jaar intensieve training een tegenstander wil. Geen ongetrainde buitenstaander van de sport.
Met de mentaliteit die hier is getoond kan Brain net zo goed oude wijfies die hem op straat voor de voeten lopen ff afmaken.
JE GAAT DE BOKSRING NIET IN ALS JE GEEN WAARDIGE TEGENSTANDER VOOR JE HEBT STAAN!
Dat is echt BASISREGEL 1!![]()
Als je je daar als sportman schuldig aan maakt.... dan ben je echt een ongelofelijke sukkel!
Huub was in alle opzichten geen tegenstander in een kickboksring. De fout zit bij de uitdager! Dat had Brian als spotman NOOIT mogen doen. Ook niet in boosheid! En die trainer had onmiddelijk moeten beseffen dat dit niet/nooit kon plaatsvinden.
Het is een schande voor de vechtsport dat dit heeft plaatsgevonden!
Brian heeft hiermee een ernstige overtreding van een erecode onder vechtsporters begaan.
Onbegrijpelijk dat Hans Nijman zich hiervoor zo heeft laten gaan! Dat is echt karakterzelfmoord geweest!
En dan bij een tegenstander die in alle opzichten totaal van een ander kaliber is.... niet is ingelicht over een gevecht dat komt terwijl Brian al dagenlang op de hoogte is ¿ Te bizar voor woorden.
Hiervoor zou ik me als mens al schamen, maar dit op tv, als visitekaartje voor vechtsport.
Het is een SPORT! Of toch niet? Want als deze farce de minderwaardigheid van deze tak van sport moet aantonen dan is dat aardig gelukt! Ga maar uitleggen aan het nederlandse kijkerspubliek dat er wel degelijk regels en erecodes zijn!
Uitfuiten is hier absoluut niet op zijn plaats. Dit is een absolute nederlaag. ZO ga je niet om met een sport die wel degelijk erecodes kent!
quote:JohnDope.
Dat is misschien wel de de stomste opvatting, aanname zo niet het grootste vooroordeel als het om vechtsport gaat. Door het beoefenen van een vechtsport leer je je juist veel meer controleren. En leren incasseren werkt juist mee in postieve zin.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:09 schreef zoalshetis het volgende:
dat is de pest met vechtsporten. iedereen mag het doen en veel mensen zien dit als een kans om ook in de buitenwereld er flink op lo te kicken.
Dat is een fabeltje.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Komt ook bij dat je als vechtsporter je op zeer glad ijs begeeft als je buiten de ring een robbertje gaat vechten. Is namelijk zeer strafbaar als je je als getrainde vechtsporter in een knokparty mengt en daar ff je ding doet. Justitie ziet dit op een zelfde niveau als het gebruik van een wapen. Omdat je dus getraind bent en in moet kunnen schatten dat welke "schade" je kan aanrichten.
waarom zijn er de laatste jaren dan zoveel vechtsporters die de straat als ring zien? waarschijnlijk denkt niet iedereen zo ijdel over de sport als jij doet.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de de stomste opvatting, aanname zo niet het grootste vooroordeel als het om vechtsport gaat. Door het beoefenen van een vechtsport leer je je juist veel meer controleren. En leren incasseren werkt juist mee in postieve zin.
Komt ook bij dat je als vechtsporter je op zeer glad ijs begeeft als je buiten de ring een robbertje gaat vechten. Is namelijk zeer strafbaar als je je als getrainde vechtsporter in een knokparty mengt en daar ff je ding doet. Justitie ziet dit op een zelfde niveau als het gebruik van een wapen. Omdat je dus getraind bent en in moet kunnen schatten dat welke "schade" je kan aanrichten. (gaat niet alleen op voor vechtsporters, een militair kunnen ze met de zelfde reden zwaarder straffen)
Ten eerste: hoe wil justitie nou bewijzen dat iemand een vechtsporter is? Heel veel mensen trainen gewoon in kleine sportschooltjes en wordt er met contant geld betaald.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk....wat jij wil.![]()
Vertel dat maar is tegen een maatje van me dan.
Dat is zeker geen fabeltje.quote:
Nee, hij laat drie keer zijn vingers knakken.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:23 schreef Lady-night het volgende:
Brian slaat Amanda drie maal op haar hoofd
Een commando opleiding is van de overheid, dat is iets heel anders dan een vechtsport.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is zeker geen fabeltje.
Ik heb zelf ook een vechtsport bedreven en tijdens mijn diensttijd een commando-opleiding gehad en als ik die vechttechnieken op straat zou toepassen (wat ik gelukkig nooit doe) dan wordt daar zeer zeker wel rekening mee gehouden bij de rechter.
Een vechtsporter krijgt altijd, overal en door iedereen de uitdaging.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals Huub was de agressor in huis. Hij was altijd diegene die de lichamelijke confrontatie zocht, als dit in het echte leven was gebeurd, was het allang tot een grote vechtpartij gekomen en dan gaan die 2 echt niet nadenken dat de 1 is afgetraind en de ander niet, want ze waren er beide zeker weten voor gegaan.
En buiten dat, ik heb Huub Brian wel eens zien bespringen bij een stenen trappetje en toen gingen ze beiden head-first naar beneden en dat had heel lelijk kunnen aflopen.
Dus dan hadden ze gewoon beter eerlijk in de zachte boksring kunnen stappen met een scheidsrechter, dat is veel veiliger en helemaal geen belediging voor de sport of erecode.
Overigens was Huub diegene die met Brian in de ring wilde vechten, hij had het zelfs beloofd door die wedstrijd te bezegelen met een handdruk.
Als huub gewoon die ring was ingegaan en hij was neer gegaan, dan was hij zeker weten in populariteit gestegen.
[..]
Een goede en betrouwbare sportschool is ook aangesloten bij een bond.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een commando opleiding is van de overheid, dat is iets heel anders dan een vechtsport.
Anders...maar past zeker in het zelfde straatje.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een commando opleiding is van de overheid, dat is iets heel anders dan een vechtsport.
Dus Lieve jij had liever gezien dat Huub en Brian gingen vechten met hun blote vuisten zonder scheidsrechter en dat er echte ongelukken konden gebeuren?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Een vechtsporter krijgt altijd, overal en door iedereen de uitdaging.
En als sportman ga je die uitdagingen aan?![]()
![]()
![]()
Hoeveel uitdagers denk je dat Bruce Lee heeft gehad?
Als je serieus ingaat op een uitdaging van een ongetrainde tegenstander dan ben je juist geen sportman. Dan ben je een straatvechter die zijn agressie niet helemaal onder controle heeft.
En dan is het des te jammer dat de trainer hem dit eergevoel niet heeft bijgebracht.
Misschien kent de trainer zelf wel een groot gebrek aan zelfbeheersing?
Ik had liever gezien dat er waardiger met vechtsport was omgegaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dus Lieve jij had liever gezien dat Huub en Brian gingen vechten met hun blote vuisten zonder scheidsrechter en dat er echte ongelukken konden gebeuren?
De vechtsport staat hier helemaal los van.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat er waardiger met vechtsport was omgegaan.
Of natuurlijk gewoon optie C: jezelf netjes aan de regels houden en niet vechten.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De vechtsport staat hier helemaal los van.
Het is A; ongecontroleerd vechten in het huis of B; veilig in de ring.
Optie C bestaat niet. De Gouden Kooi is namelijk een onnatuurlijke situatie. Voornamelijk Huub heeft namelijk zo ongekend vaak de lichamelijk confrontatie gezocht, dat dat in het echte leven zou escaleren tot een goede vechtpartij, dat kan niemand ontkennen hier.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Of natuurlijk gewoon optie C: jezelf netjes aan de regels houden en niet vechten.
Dat van die rolstoel is uiteraard gewoon een standaard pep-talk, want er is nog nooit iemand in rolstoel beland na kickboks gevecht in de ring.quote:En als je een veilig gevecht wil moet je natuurlijk niet iemand die bij het minste of geringste compleet doorslaat (Brian tegen Amanda: niemand kan mijn blackouts beheersen) compleet gaan opfokken (Hans tegen Brian: schop hem in een rolstoel).
Die Nijman is een Nederlandse Freefight pionier die heeft zijn sporen echt wel verdiend en zet de vechtsport niet voor schut. Iedereen heeft namelijk zijn eigen stijl, dus ook kwa oppeppen van zijn pupil.quote:Met de opmerkingen van Hans tegen Brian zet hij de vechtsport voor schut.
Door de veel lichtere en ongetrainde Huub uit te dagen zet Brian de vechtsport voor schut.
Die trap na was superfout, daar hebben we het echt al veel te vaak over gehad op dit forum, maar als Brian die trap na niet had gegeven, had hij ook gewonnen.quote:Door trots met zijn beker te pronken en te zeggen "Ik heb gewonnen" nadat hij Yuri bewusteloos heeft geschopt toen die al op de grond lag zet Brian de vechtsport voor schut.
Optie C bestaat heel goed en heet zelfbeheersing, je weet wel dat woord wat Brian steeds roept maar waarvan hij de betekenis niet kent.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:
Optie C bestaat niet. De Gouden Kooi is namelijk een onnatuurlijke situatie. Voornamelijk Huub heeft namelijk zo ongekend vaak de lichamelijk confrontatie gezocht, dat dat in het echte leven zou escaleren tot een goede vechtpartij, dat kan niemand ontkennen hier.
Of er iemand in een rolstoel is beland in de ring weet ik niet, ik volg de vechtsport niet. Maar dat er mensen serieuze aandoeningen hebben gekregen in de ring moge bekend zijn. Denk bijvoorbeeld maar aan het afgebeten stuk oor van Evander Holyfield. En jij vindt dit een normale pep-talk? Misschien wordt het tijd dat je de betekenis van het woord sparren eens gaat opzoeken.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:
Dat van die rolstoel is uiteraard gewoon een standaard pep-talk, want er is nog nooit iemand in rolstoel beland na kickboks gevecht in de ring.
Hij is niet alleen een grote naam in de vechtsport, ook in andere circuits heeft hij zijn sporen verdiend. Lees de Endstra tapes maar eens. Wat zo iemand in de gouden kooi moet doen is mij een raadsel.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:
Die Nijman is een Nederlandse Freefight pionier die heeft zijn sporen echt wel verdiend en zet de vechtsport niet voor schut. Iedereen heeft namelijk zijn eigen stijl, dus ook kwa oppeppen van zijn pupil.
Laat dat woord ook maar weg. Door die trap na heeft hij niet gewonnen, maar was het een no contest. Dat Brian het verschil niet ziet en zichzelf als de trotse winnaar beschouwt na zo'n laffe actie zegt genoeg over zijn sportieve instelling.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:
Die trap na was superfout, daar hebben we het echt al veel te vaak over gehad op dit forum, maar als Brian die trap na niet had gegeven, had hij ook gewonnen.
Optie C bestaat niet, want vooral Huub heeft heel vaak op een nare manier lichamelijk contact gehad met Brian.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Optie C bestaat heel goed en heet zelfbeheersing, je weet wel dat woord wat Brian steeds roept maar waarvan hij de betekenis niet kent.
[..]
Jij hebt het nu over boksen, dat kan je niet met andere ringsporten vergelijken omdat boksen de gevaarlijkste ringsport is die er bestaat. Sowieso omdat boksen qua rondes tot in de eeuwigheid door gaat en ten tweede mag er met boksen alleen op het boven lichaam geslagen worden, dus met boksen wordt er veel meer op het hoofd gestoten.quote:Of er iemand in een rolstoel is beland in de ring weet ik niet, ik volg de vechtsport niet. Maar dat er mensen serieuze aandoeningen hebben gekregen in de ring moge bekend zijn. Denk bijvoorbeeld maar aan het afgebeten stuk oor van Evander Holyfield. En jij vindt dit een normale pep-talk? Misschien wordt het tijd dat je de betekenis van het woord sparren eens gaat opzoeken.
[..]
Er zijn heel veel goede kickboksers en freefighters die niet in het het criminele circuit zitten.quote:Hij is niet alleen een grote naam in de vechtsport, ook in andere circuits heeft hij zijn sporen verdiend. Lees de Endstra tapes maar eens. Wat zo iemand in de gouden kooi moet doen is mij een raadsel.
[..]
Het was geen laffe actie van Brian, maar het was een ongekende beginners fout die Brian maakte. Brian heeft door die actie ongekend veel stront over zich heen gehad en daar heeft hij echt wel onder geleden.quote:Laat dat woord ook maar weg. Door die trap na heeft hij niet gewonnen, maar was het een no contest. Dat Brian het verschil niet ziet en zichzelf als de trotse winnaar beschouwt na zo'n laffe actie zegt genoeg over zijn sportieve instelling.
Het ging mij er meer om dat hij zichzelf tot winnaar uit heeft geroepen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Brian had keihard en lang voor die wedstrijd getraind, dat gaat echt niet van zelf.
Het was Brian zijn eerste wedstrijd, dus hij was erg gespannen en het gaat onwijs snel en Brian gaf die trap na niet expres, hij is daar ook voor uitgefloten en hij is niet de eerste beginner die deze fout maakt in een wedstrijd.
Je ziet het soms ook wel eens bij K1 dat iemand neergaat en dat zijn opponent alweer bezig was om zijn volgende combo te maken, maar net op tijd die laatste move weet in te houden of net op tijd over zijn tegenstander weet heen te trappen.
Maar dat zijn zware professionals.
DGK_Eric.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef ymme het volgende:
En wat is dan de nickname van Eric.
En hoe weet of ze het echt zijn?
Iedereen kan zich voordoen als huub of eric, of wie dan ook.
Klopt, naar Guuskeee en naar cindy10.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef schatje het volgende:
[..]
DGK_Eric.
Hij belde toen 's nachts naar een andere fokker dat hij het ook echt is.
Ik heb eric die nacht aan de telefoon gehadquote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef ymme het volgende:
En wat is dan de nickname van Eric.
En hoe weet of ze het echt zijn?
Iedereen kan zich voordoen als huub of eric, of wie dan ook.
Ja, we zitten allemaal met aluminium hoedjes op en zingen mantra's bij een krijtcirkel.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
in amerika heb je van die mensen die plekken hebben gemaakt om daar aliens te ontvangen. is dit topic soortgelijk?
vergeet niet het ritueel verbranden van contactpunten!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, we zitten allemaal met aluminium hoedjes op en zingen mantra's bij een krijtcirkel.![]()
en nóg steeds is huubje niet gearriveerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, we zitten allemaal met aluminium hoedjes op en zingen mantra's bij een krijtcirkel.![]()
Diverse topics, zoek zelf maar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:28 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een linkje, waar ik kan zien waar DGK_Eric gepost heeft
hey huupie! leuk gedaan hoor. jammer dat je niet samen met jaap het geld + de vila hebt gewonnen en de rest van je leven champagne drinkend door het leven bent gegaan.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef DGKHuub het volgende:
Als mensen denken dat ik het niet echt ben is controle bij wie dan ook natuurlijk geen probleem
En we hebben een goedwerkende kloonscan.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef DGKHuub het volgende:
Als mensen denken dat ik het niet echt ben is controle bij wie dan ook natuurlijk geen probleem
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben een goedwerkende kloonscan.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef DGKHuub het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef DGKHuub het volgende:
Op mijn water afgaande heb ik ook niet het idee dat dit Huub isquote:Op maandag 26 mei 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar volgens mij staat er in jouw post nergens, zelfs niet tussen de regels: "Hoera het is de echte Huub".
Waar kan "DGKHuub" zich melden, en heb je al handschoenen en vaseline in huis.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vooruit maar weer....ik offer mezelf wel weer op als keuringscommissie!![]()
![]()
***wist dat ze iets vergeten was bij de drogist***quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar kan "DGK-Huub" zich melden, en heb je al handschoenen en vaseline in huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |