Op mijn water afgaande heb ik ook niet het idee dat dit Huub isquote:Op maandag 26 mei 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar volgens mij staat er in jouw post nergens, zelfs niet tussen de regels: "Hoera het is de echte Huub".
Waar kan "DGKHuub" zich melden, en heb je al handschoenen en vaseline in huis.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vooruit maar weer....ik offer mezelf wel weer op als keuringscommissie!![]()
![]()
***wist dat ze iets vergeten was bij de drogist***quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar kan "DGK-Huub" zich melden, en heb je al handschoenen en vaseline in huis.
hij is een beetje kort van stof, he?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op mijn water afgaande heb ik ook niet het idee dat dit Huub is
Iets wat wij niet weten...kunnen we ook niet controleren!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
ja of vertel iets uit dgk dat wij, trouwe paupers, nog niet kennen....
nee maar aan de keuze van het voorval en de geloofwaardigheid van zijn tekst kan, met een beetje psychologie van de koude grond, toch redelijk makkelijk achterhaald worden of we hier met een fraud te maken hebben?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Iets wat wij niet weten...kunnen we ook niet controleren!
*rolt met ogen*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Iets wat wij niet weten...kunnen we ook niet controleren!
Had het niet over jouw vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
*rolt met ogen*
ik denk dat de echte Huub overál een antwoord op heeft. Zélfs op trick questions.
Ja vooruit,daar zit wat in!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar aan de keuze van het voorval en de geloofwaardigheid van zijn tekst kan, met een beetje psychologie van de koude grond, toch redelijk makkelijk achterhaald worden of we hier met een fraud te maken hebben?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vooruit maar weer....ik offer mezelf wel weer op als keuringscommissie!![]()
![]()
HUUBquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ikke, ikke, ikke [ afbeelding ]
Ik kan het zo checkuh namelijk.......Hoe heet mijn man?????
had ik jouw tieten eigenlijk al gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:42 schreef Ziet het volgende:
whahahaha cindy!!! ik pies in mijn broek hier
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ik jouw tieten eigenlijk al gezien?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ongezien: Sterf, lul!
Hoe jij met mensen omgaat.
***gooit een tena lady***quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:42 schreef Ziet het volgende:
whahahaha cindy!!! ik pies in mijn broek hier
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ik jouw tieten eigenlijk al gezien?
Volgens mij is hij zn contactpunten aan het tellen,om te kijken of hij nog kan postenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
En, is de 'koning van het universum' al geland op Planet FOK! of verkeert ie nog in hogere Manu Chao sferen...
idd... brian is tentbouwer eerste klas !quote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef JohnDope het volgende:
Die huub-fans zijn gewoon zwaar gepwned, hij eindigde zelfs onder Amanda en vervolgens werd Huub weer door Brian gepasseerd omdat Brian coach mag zijn voor de toekomstige miljonairs en dat is dus o.a. omdat Brian objectief gezien een veel relaxtere gozer is dan Huub...
Overigens is Brian de enige die nog wat gepresteerd heeft. Ik doel dan op dat kickboksen.
Alex.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:39 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhjjjjjj...... maar de echte Huub weet ut....... kweet het zeker
kut Avonne..... dit was zo'n triky vraag.... je hebt het helemaal verknald..... wilde namelijk daarna vragen of tie ff wilde bellen voor de check, check, dubbel checkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Alex.
Ben ik nou Huub?
Gjie, swa, elke dag voor gelezen op de streams. Dat weet toch elke kutkloon ook
dan was je al te laat,heb hem al gevraagd om mij te bellenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
kut Avonne..... dit was zo'n triky vraag.... je hebt het helemaal verknald..... wilde namelijk daarna vragen of tie ff wilde bellen voor de check, check, dubbel check![]()
Ik haat je![]()
![]()
Joris stuurde me net deze foto van Huub, hij is dus voorlopig niet in staat om te posten ...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zn contactpunten aan het tellen,om te kijken of hij nog kan posten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joris stuurde me net deze foto van Huub, hij is dus voorlopig niet in staat om te posten ...![]()
[ afbeelding ]
ongewoon standjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joris stuurde me net deze foto van Huub, hij is dus voorlopig niet in staat om te posten ...![]()
[ afbeelding ]
"Kies de pispaal" of zoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:
ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar watvoor pilot de heer JdM met huub wenst op te nemen...
Nee, boeren scoren kijken maar naar Boer Zoekt Vrouw. Een tv-magnaat als De Mol die weet dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat er eerst wat aan dat boerse accent van hem wordt gedaan voor dat hij in aanmerking komt voor een pilot.
Ja maar niet als presentator.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, boeren scoren kijken maar naar Boer Zoekt Vrouw. Een tv-magnaat als De Mol die weet dat natuurlijk.
je weet toch wel dat ie getrouwd is he?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:26 schreef Ziet het volgende:
nou zijn accent valt volgens mij nog wel mee.
ik kan het tenminste goed verstaan
Precies, in tegenstelling tot die del die maar binnensmonds bleef mompelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:26 schreef Ziet het volgende:
nou zijn accent valt volgens mij nog wel mee.
ik kan het tenminste goed verstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |