Ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
Nee.
Lig momenteel te chillen met muziek, bier en een klein beetje fok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal me gedragen![]()
Iemand hier nog plannen voor vanavond?
Ja zoietsquote:
Mja, het lijkt een beetje doodquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat topic loopt ook niet echt hard he...
Of gaat dat met vlagen?
Zomerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het lijkt een beetje doodMisschien als straks het zomerseizoen weer losbarst dat het dan weer gaat lopen
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomer
Sneakerz is toch al effe bezig...
iig al een paar weekenden
Iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
Neger des Heils ftw.
Kerel maakt echt chille beats.
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsquote:
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt wel, dat loopt gewoon door, maar in de zomer wordt het vaak pas drukker
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb nu die nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig aanstaan, en ook al gaan de teksten echt nergens over, die beatsHeld.
Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoequote:[..]
Ik hoop dat dat bloemendaalvolk een paar nekschoten krijgen.
én over naar Daft Punkquote:
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.quote:Idd, dan kan ik er tenminste zelf weer een keer naartoe
Idd, en wat denk je van Justicequote:
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijenquote:[..]
Ik wil ook wel weer een keer ja, maar met die figuren heb ik er niet echt zin in.
Justice?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en wat denk je van Justice
[..]
Precies, zeker niet meer met die vechtpartijen
* Vraagt forum en topicmerge aanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar anders loopt dit topic weer niet
Je kent Justice niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Justice?
Dat ken ik niet...
Doe mij daar eens wat van?
Dikke kans dat ik het goed vind.
Die vechtpartijen verneuken het echt en het past ook totaal niet bij de sfeer imo.
Op hardcode (Gabber) feesten kan ik het me nog voorstellen,, die muziek is er ook wel wat meer naar, maar hierbij juist niet.
Dat youtube nr vind ik wel aardig maar niet heel goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kent Justice niet?Doe maar downloaden
Ja precies, en die laatste vechtpartij was best fiks, dus zoveel zin heb ik er niet meer in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |