Joh, hij snapt nog steeds niet dat het spel over is en dat hij heeft verloren, het dringt niet door geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel je voor, Huub en Amanda halen leuke herinneringen op. Wat is het toch een eikel.
Blijf nou nog ff, favomodje... doe het voor onsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Godsamme zeg... het is mooi geweest ook. Dat geblèr van slabek. MUTE! Nee... UIT !!
Cold Turkey ineensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja hè, kicken we morgen maar collectief af!
De winnaar is net opgepakt voor diefstalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is de winnaar al bekend?
Huub zei gisteren 'daar heb ik toch personeel voor'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een gekkenhuis dat ze nu zoveel moeten inpakken.
Ik zei vanmorgen nog dat ik dacht dat Huub dat al had gedaan, klein foutje :d
Groot, voldoende financiele middelen en ze kunnen het goed met elkaar vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:21 schreef JackyO het volgende:
En hoeveel kans van slagen heeft de relatie van Jaap en Cora vlgs de kenners. Uiteindelijk kennen ze elkaar vrijwel alleen in 'gevangenschap'.
Huub gaat wel meer dan een miljoen verdienen denk ik als die het slim doetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:21 schreef rooie3 het volgende:
De minuten tellen af en dan is het over en uit.Huub je was voor mij de beste speler en heb genoten.Er was niemand die zoveel tv heeft gemaakt als jij,jammer dat je niet gewonnen heb.
Ben met Jaap als winnaar ook tevreden,maar een terechte winnaar is het niet.Huub is afgemaakt op tv en in de media.Zelfs in de finale uitzending werd hij afschuwelijk neergezet.Maar huub je komt er wel,ook zonder miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |